شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » منابع خبری «در تی وی» صحت خبر «اعمال محدودیتهای جدید به سید محمد خاتمی» را تایید کردند

منابع خبری «در تی وی» صحت خبر «اعمال محدودیتهای جدید به سید محمد خاتمی» را تایید کردند

به گزارش شبتاب نیوز، شب گذشته خبر «اعمال محدودیتهای جدید از سوی دادگاه ویژه روحانیت به حجت الاسلام سید محمد خاتمی» در برخی کانالهای تلگرام منتشر شد، و پس از تحقیق پیرامون این خبر، منابع خبری شبکه جهانی «در تی وی» این خبر را تایید کردند.

بنا بر همین گزارش دادگاه ویژه روحانیت، با ارسال نامه ای با امضا دادستان دادگاه ویژه به منزل «حجت الاسلام سید محمد خاتمی» ، به وي ابلاغ مي كند که “به مدت سه ماه نبايد در هیچ مراسم سیاسی و تبلیغی شرکت کند.”

بر اساس این حکم، از این به بعد هرگونه حضور سید محمد خاتمی در جلسات، سالن ها، همایش ها، مراسمات هنری از قبیل تاتر، کنسرت، و همینطور حضور در محافل مختلف غیر خانوادگی حتی در جلسات خصوصی ممنوع شده است.

همچنین ملاقات افراد حقیقی و حقوقی، مقامات دولتی، حوزوی، گروههای مختلف سیاسی، صنفی، دانشجویی، و… با سید محمد خاتمی ممنوع می باشد.

بنابر بر همین گزارش، این حکم و محدودیتهای جدید که به نوعی حصر برای «حجت الاسلام سید محمد خاتمی»، محسوب می شود،اخیرا با پیشنهاد مشترک سازمان اطلاعات سپاه، صادق لاریجانی ریاست قوه قضائیه ومحسنی اژه ای به آیت الله خامنه ای صورت گرفته است که رهبری نیز از این پیشنهاد حمایت و دستور اجرای آن را به قوه قضائیه داده است.