جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » حقوق بشر » بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از موزه لوور در پاریس!

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از موزه لوور در پاریس!

تماشای جلوه های گردشگری و توریستی ایران برای اروپائیان و اروپا برای مجلس نشینان ایران، معضل وضعیت وخیم زندانیان سیاسی در سیاهچالهای ایران و اسیران دژخیمان قوه قضائیه و ضابطین قوه قضائیه را به دست فراموشی میسپارد!!

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس روز پنجشنبه از موزه لوور پاریس و آثار تاریخی ایران که در این موزه نگهداری می شود بازدید کرد. برای مقابله با طرح های دونالد ترامپ و ادمینیستراسیون جمهوریخواهان و سیاستهای گروه شامل جان بولتون، شلتون، جان مک کین ….، وزارت خارجه ایران با جلب نظر علی خامنه ای در تلاش است تا با بازکردن راه برای نمایندگان پارلمان های اروپایی و دعوت آنها به ایرانگردی و سفر به اصفهان و شیراز و احتمالا یزد و تهران و حضور در کنار فدریکا وگرینی برای گرفتن عکس یادگاری سلفی در مجلس باسایر عمامه به سرها، از آن طرف گروه گروه کرسی نشینان مجلس شورا رااز ایران به بازدید موزه ها در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی ارسال نماید تا از این طریق رابطه دیپلماتیک را بااروپا تحکیم کرده و جبهه ای دربرابر آمریکا باز کند!

بااین همه نظام حاکم بر ایران که صبحانه نهار و شام دستگاه قضائیش بر اسلوب ضحاک ماردوش با به دارکشیدن دسته دسته جوانان ایرانی در شهرهای مختلف صرف میشود تا بحال هیچ نماینده اروپایی یا گزارشگر ویژه سازمان ملل خانم عاصمه جهارنگیررابرای بازدید از زندان اوین به ایران دعوت نکرده است!!!

بهمنی:در زمان تحریم با قایق‌موتوری‌ پول می‌آوردیم/کنایه فرمانده نیروی دریایی سپاه به ترامپ/هزینه سرسام آور برای تهیه غذا های نذری محرم