جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » حقوق بشر » کذب گویی دعاوی مَجازی و عاری از حقیقتِ دادستان تهران!! :اظهارات کذب رسانه‌های – به ادعای او- معاند (دُرّ تی وی” و “آمدنیوز”) در خصوص مهدی خزعلی

کذب گویی دعاوی مَجازی و عاری از حقیقتِ دادستان تهران!! :اظهارات کذب رسانه‌های – به ادعای او- معاند (دُرّ تی وی” و “آمدنیوز”) در خصوص مهدی خزعلی

مدعای عباس جعفری دولت آبادی در این مورد که “ادعای تداوم اعتصاب غذای خزعلی کذب است” دروغ آشکار و کذب مطلق و پراکنده گویی است!!

اگر خانواده های زندانیان سیاسی هشیار نباشند، نهادهای جنایتکار ضد امنیتی با فشار بر قوه پوشالی قضائیه درصددند تا با فریب خانواده های دردمند، عزیزانشان را در سلولهای سیاهچالها بپوسانند!

خانواده های زندانیان سیاسی باید با هشیاری مانع از موفقیت ترفندهای شیطانی جنایتکاران پیشانی سیاهی امثال جعفری دولت آبادی و محمدجعفر منتظری و محسنی اژه ای و قاضی صلواتی – ای پادوهای مزدور پیش پاافتاده- حلقه به گوش نهادهای امنیتی شوند!

دادستان تهران اظهار داشت: با مدیریت صورت گرفته  (یعنی صحنه سازی دروغین)و بر خلاف ادعاهای برخی کانال‌ها و شبکه‌های معاند، روز عید غدیر همسر و فرزند مهدی خزعلی با وی ملاقات کرده و ضمن اطلاع از وضعیت زندانی، محل مناسب نگه‌داری او را مشاهده کردند.
وی ترفندها و تلاش‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب را محکوم به شکست خواند و ادعای تداوم اعتصاب غذای وی را کذب دانست.
جعفری دولت آبادی خاطرنشان کرد: این جواب کسانی است که فکر می کردند با این گونه شایعه پراکنی‌ها می‌توانند جمهوری اسلامی را متهم کنند، دادستانی تهران در عین حالی که این شیوه‌ها را شکست خورده می‌داند، در حفظ حقوق متهمان نیز کوشا است.