شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تهدید و تطمیع قاضی ماشاالله احمدزاده توسط سپاه، برای صدور مجدد حکم اعدام بر علیه محمد علی طاهری

تهدید و تطمیع قاضی ماشاالله احمدزاده توسط سپاه، برای صدور مجدد حکم اعدام بر علیه محمد علی طاهری

آقای ماشاء الله احمدزاده
وقت آن رسیده که گوشه پرده را بالا بزنیم تا مردم ِبا بصیرت و دَرّاکِ ایران و جهان  نظری به پرونده سیاه و کارنامه خونین شما – پادویِ پیش پا افتادهء “معمم های کاذب” موسوم به “ضابطین قضایی؟!”-  بیندازند.
به گزارش شبتاب نیوز به نقل از منابع خبری شبکه جهانی «در تی وی» در قوه قضائیه، سپاه پاسداران با وعده «ابلاغ حکم دادرسی شعبه شانزده» به « قاضی ماشاالله احمد زاده»، او را تطمیع کرد تا مجددا حکم اعدام را روی پرونده «دکتر محمد علی طاهری» بگذارد.
مردم باید بدانند که ماشاء الله احمدزاده اهل و عیالش را با جیره ای که از خونریزی و صدور احکام ناعادلانه اعدام بیگناهان دریافت میکند، ارتزاق مینماید، غافل از آن که این خونها ، لقمه های گلوگیر در حلق و دهان اهل و عیال ماشاء الله احمدزاده خواهند شد، و به او وفا نخواهند کرد. قُلْ تَرَبَّصُوا فَإِنِّي مَعَکُمْ مِنَ الْمُتَرَبِّصينَ!
ماشاء الله احمد زاده بویی از ایمان و اعتقاد به خدا و یوم جزا نبرده، و الا هرگز مناسبتی نداشت که با این قلت سواد و فقد تجربه، از چهارپایهء «کارمند اجرای احکام شعبه ششم دادگاه انقلاب» در سال ۱۳۸۴ ناگهان فقط ظرف دوسال بر صندلی «دادیاری اجرای احکام شعبه شش» در سال ۱۳۸۶ جست بزند!
ماشاء الله احمد زاده کوتاه زمانی بعد در بحبوحه هوچیگری «فتنه گران بی بصرِ مدعی بصیرت»، نا گهان در سال ۱۳۸۸ به دلیل نوکری چاکرمنشانهء قصابانِ کهریزک و امربریِ ضابطینِ نوظهورِ کاذبِ قضایی بر اریکهء «دادرسی شعبه اصل “چهل و نه”» نشانده شد، و به موازات آن عهده دار «دادرسی شعبه بیست و ششم» نیز گردید؟!!!
جَلَّ الخالق از فواید بی شخصیتی و حقارت، که چه منافع بادآوردی برای “عجایب المخلوقات و غرایب الموجودات” نفوذی در “قوهء مردهء قضائیه” را به همراه دارد!
البته به محض آن که ماشاء الله احمدزاده در جریان یک پرونده در شعبه شانزده، «به دلیل چرب شدن سبیلش»، رای مورد نظر “ضابطین قضایی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران” را صادر نکرد، بلافاصله مورد بی اعتنایی ارباب هایش قرارگرفت و سال بعد، سپاه برای او “حکم دادرسی” صادر نکرد.
حالا، کار ماشاء الله احمدزاده بخت برگشته به آنجا رسیده که ضابطین کذایی سپاه – که فی الجمله  امربرهایِ ابراهیم رئیسی و همپالکیهایش هستند-  با او شرط کرده اند که اگر مانند بندهء حلقه به گوش راه تسلیم محض و غلامی را در پیش بگیرد و حکم اعدام روی پرونده دکتر محمد علی طاهری  بگذارد، امکان ابلاغ حکم دادرسی شعبه مذکور دوباره برایش میسر خواهد شد.
این روزها ما نیز مانند شما (ماشاالله احمدزاده) منتظریم تا ببینیم حکم ملک ری!!! برایتان صادر خواهدشد؟؟؟؟

افشاگریهای نابتر در پستهای بعدی دنبال خواهد شد!