جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » استخدام «مزدور خمینی ستیز» دیگری، پس از اخراج محمد جواد مختاری از مخروبه فرقه نیوز

استخدام «مزدور خمینی ستیز» دیگری، پس از اخراج محمد جواد مختاری از مخروبه فرقه نیوز

به گزارش «شبتاب نیوز» به نقل از منابع خبری شبکه جهانی «در تی وی» پس از اخراج محمد جواد مختاری با نام مستعار «سجاد تنها»، به دلیل تند روی در «خمینی ستیزی» از مخروبه فرقه نیوز، سرکرده های «خمینی زدای» مرکز حق ستیزی، مزدور دیگری موسوم به سید محمد رضا رضوی را اجیر کرده اند تا بار علم سنگین «صوفی ستیزی» را بر شانه های نحیف او بگذارند.

پس از آنکه ماهیت اصلی محمد جواد مختاری مشهور به «سجاد تنها» با افشاگریهای شبکه جهانی «در تی وی» و «آمد نیوز» مشخص شد، اربابانش که تاریخ مصرف او را باطل شده دیدند تصمیم به اخراج او گرفتند، ولی برای حفظ آبروی او این مساله را با عنوان استعفاء پایان داده، و بخت برگشته دیگری را موسوم به سید محمد رضا رضوی اجیر کردند تا جایگزین او شود.

به گزارش منابع «در تی وی»، سید محمد رضا رضوی مشهور به «سید رضوی» متولد سال ۱۳۶۵ در مشهد، دانشجوی دانشگاه رضوی وابسته به حرم رضوی، و یکی از فعالان بسیج دانشجویی در زمینه فرق و ادیان می باشد، که پنج روز پیش جایگزین محمد جواد مختاری شد.

توصیه ما به سید رضوی و سایر افسران ریقوی جنگ نرم این است که از سرنوشت پر ابتذال « افسران جنگ نرم در میدان ضدیت با مکتب مورد اعتقاد و احترام آیت الله سید روح الله موسوی مصطفوی خمینی، المتخلص به صوفی هندی، یعنی مسلک فقر و درویشی و عرفان اسلامی» پا پس گذارند، و ننگ بی آبرویی در دنیا و آخرت را برای خود نخرند.

ما به سجاد تنهای اخراجی میگوییم: ای روبهک چرا ننشستی به جای خویش     با شیر پنجه کردی و دیدی سزای خویش!

و پیام ما به سید رضوی نگون بخت این است:  هر بیشه گمان مبر که خالیست     شاید که پلنگ خفته باشد!