پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نماینده بیجار ماجرای درگیری در فرودگاه مهرآباد را تشریح کرد

نماینده بیجار ماجرای درگیری در فرودگاه مهرآباد را تشریح کرد

حمدالله کریمی نماینده بیجار جزئیات درگیری صبح امروز فرودگاه مهرآباد بین خود و یکی از ماموران راهور ناجا را تشریح کرد.

حمدالله کریمی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: صبح امروز قرار بود ساعت ۶:۵۰ به همراه وزیر راه، مسکن و شهرسازی وتعدادی از نمایندگان عضو مجمع نمایندگان استان کردستان برای سرکشی به پروژه های عمرانی در دست اجرا در منطقه و اطلاع از مشکلات مردم در حوزه مسکن و راه به استان کردستان سفر کنیم و با توجه به ترافیک من ۵ دقیقه دیرتر به فرودگاه رسیدم. به همین دلیل خواستم با خودرو مسیر حدود ۱۰۰ متری از پارکینگ تا ورودی ترمینال شماره ۲ فرودگاه را طی کنم که مامور حراست فرودگاه مانع این کار شد.

وی افزود: بعد از این من کارت شناسایی نمایندگی را ارائه کردم که باز هم اجازه ورود خودرو من به محدوده مسیر اختصاصی ترمینال داده نشد؛ لذا من از خودرو پیاده شدم و به سمت ترمینال حرکت کردم و قرار بود خودرو شخصی بنده به همراه راننده همسر من را به محل کار برساند اما درحالی که من به همراه معاونان وزیر و تعدادی از نمایندگان در فرودگاه منتظر پرواز بودم همسرم با من تماس گرفت که مامور راهور ناجا مانع حرکت خودرو شده است. این مامور پیش از آنکه من از ماشین پیاده شوم نیز در صحنه حاضر شده بود.

کریمی ادامه داد: من بلافاصله خود را به خودرو حامل همسرم رساندم و مشاهده کردم که مامور راهنمایی و رانندگی همسر مرا با دست به مقام مافوق خود نشان می‌دهد و او را تهدید می‌کند و علاوه بر تهدید فحاشی‌هایی را نیز به همسر من داشت و مانع حرکت خودرو شده بود و من نیز در دفاع از حرمت ناموس خود با مامور راهور درگیر شدم.

وی تاکید کرد: من هیچگاه نخواستم بی قانونی انجام دهم و به محض اینکه دریافتم امکان ورود با خودرو شخصی به محدوده تاکسی‌های مقابل ورودی ترمینال را ندارم، پیاده حرکت کردم، اما نمی‌دانم به چه دلیل ماموران راهنمایی و رانندگی مانع همسر من شدند و به او در مقابل من توهین کردند. در حالی که من مشغول انجام وظیفه و در مسیر سفر به حوزه انتخابیه برای رسیدگی به مشکلات مردم به همراه وزیر و تعدادی از نمایندگان بودم.

نماینده بیجار در پایان تصریح کرد: فیلم این درگیری هم در دوربین‌های حفاظتی و هم در تلفن همراه من وجود دارد و البته من تا این لحظه قصد انتشار این فیلم را ندارم؛ چراکه معتقدم حرمت نیروی انتظامی باید حفظ شود و باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه نگردد و انتظار دارم نیروی انتظامی برای این حادثه عذرخواهی کند و به جای فرافکنی و یک طرفه انعکاس دادن موضوع اصل موضوع را بپذیرد و ضمن اینکه همسر من نیز از مامور راهنمایی و رانندگی شکایت خواهد کرد و من نیز در حال حاضر در بازداشت به سر نمی برم و به همراه وزیر راه در سفر استانی سنندج هستم و موضوع بازداشت را قویا تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام