جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نامه مهدی خزعلی به شیخ صادق لاری جانی: اين بسيجی خيبر عقاب بلند پرواز آسمان ولايت است و تا پای جان در برابر آنوسی ها خواهد ايستاد!

نامه مهدی خزعلی به شیخ صادق لاری جانی: اين بسيجی خيبر عقاب بلند پرواز آسمان ولايت است و تا پای جان در برابر آنوسی ها خواهد ايستاد!

جناب شيخ صادق لاري جانی!
اين بسيجی خيبر عقاب بلند پرواز آسمان ولايت است و تا پای جان در برابر آنوسی ها خواهد ايستاد!

نامه دکتر مهدی خزعلی به شیخ صادق لاری جانی!

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب شیخ صادق لاری جانی
پاسخ دادسرای اوین مبنی بر این که قوه قضاییه به این جمع بندی رسیده است که مرا بازداشت کند،غیر قابل قبول و غیر حقوقی است!
بله این تصمیم شخص شیخ صادق خان است و ربطی به قوه قضاییه و نظام ندارد!
آن هم حاصل یک غرض ورزی و انتقام شخصی است!
نوبت قبل هم شما تصمیم قاطع بر ادامه حبس تا شهادت مرا داشتید و رهبری مانع عملی شدن نیت شوم شما شدند! بیاد داشته باشید که رهبری در نماز عید فطر فرمودند: آتش به اختیار در عرصه تلاش فرهنگی است، و به معنای اختیار و آزادی عمل اصحاب فرهنگ است، نه حضرات قوه قضاییه که فقط بگیر و ببند می دانند و بس! و بویی از فرهنگ نبرده اند!
شما با قوه قضاییه کاری کردید که امروز اگر کسی را با اتهام مالی بازداشت کنید هم به آن افتخار می کند و وزیر و وکیل مملکت به ملاقاتش می روند و یک وزیر ضامن او می شود!
ای کاش به جای دستگیری کارمندان بانک و قوه قضاییه که پرده از 63 حساب شما برداشتند، گزارشی از خروجی حساب ها می دادید و آبروی خود را می خریدید!
ایکاش به جای حکم بازداشت نماینده مجلس، استعفای خود را امضا می کردید و آبروی نظام را می خریدید!
علی ای حال؛ اینجانب مثل همیشه آماده شهادتم و تا آخر ایستاده ام، اما مزاحمت برای همسر و فرزندان در شان نظام اسلامی نیست! حسین ابن علی علیه السلام در گودال قتلگاه خطاب به اسلاف شما فرمود:” اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید” آری تعرض به حریم و نوامیس مردم سیره بنی امیه است نه اولاد علی علیهم السلام! آن خانه که اذناب شما مزاحم شده اند، به حق خانه فرزندان فاطمه سلام الله علیها است، و فرزندان زهرا همواره از تبارتان آسیب دیده اند!
باز هم می گویم، این بسیجی خیبر عقاب بلند پرواز آسمان ولایت است و تا پای جان در برابر آنوسی ها خواهد ایستاد!
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما می داری
دکتر مهدی خزعلی
سوم مرداد نود و شش