پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » افشاگری » افشاي متن اصلی آخرين دفاعيات دکتر محمدعلي طاهري در تاريخ ١٩ تيرماه ٩٦

افشاي متن اصلی آخرين دفاعيات دکتر محمدعلي طاهري در تاريخ ١٩ تيرماه ٩٦

افشاي متن اصلی آخرين دفاعيات دکتر محمدعلي طاهري در تاريخ ١٩ تيرماه ٩٦ ؛ ارائه شده در آخرین جلسه رسیدگی به پرونده در دادگاه انقلاب؛ در حضور قاضی احمدزاده و طیرانی

به گزارش پایگاه خبری «شبتاب نیوز» روز دوشنبه 19 تیرماه 96 برابر با 10 جولای 2017 آخرین جلسه دادگاه محمدعلی طاهری در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ماشاء اله احمد زاده برگزار شد.

در این جلسه ضابطان قرارگاه ضد مردمی ثارالله سپاه نوشته های آقای طاهری و فیلم «حلقه شیطان» که از صدا و سیمای ایران پخش شد را به عنوان مصادیق افساد فی الارض مطرح کردند، که البته تمامی نوشته ها ی ایشان با مجوز وزارت ارشاد بوده و فیلم حلقه شیطان هم یک فیلم تقطیع و تحریف شده و در نهایت جعلی است، بنا براین ادعای مطرح شده از سوی ضابطان قضایی کاملا مردود است.

سید محمود علیزاده طباطبایی در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «در تی وی» گفت ما امروز ۲۰۰ برگ دفاعیه و چند هزار صفحه اسناد و مدارکی که دال بر بیگناهی دکتر محمد علی طاهری میباشد را تقدیم دادگاه کردیم، و امیدواریم در ۲ هفته آینده دادگاه رای برائت ایشان را صادر کند.

متن اصلی آخرين دفاعيات دکتر محمدعلي طاهري در تاريخ ١٩ تيرماه ٩٦ ؛ ارائه شده در آخرین جلسه رسیدگی به پرونده در دادگاه انقلاب؛ در حضور قاضی احمدزاده و طیرانی در فایل زیر افشاء میشود.

4_5994487852186992808