پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » حقوق بشر » پرونده قتل ‘آتنا اصلانی’ با فوریت و قاطعیت رسیدگی و حکم الهی اجرا می شود

پرونده قتل ‘آتنا اصلانی’ با فوریت و قاطعیت رسیدگی و حکم الهی اجرا می شود

 جسد سلاخی شده آتنا اصلانی دخترک هفت ساله پارس‌آباد مغان، در پارکینگ خانه مغازه‌دار همسایه پدرش، پیدا شد. وی هفته گذشته در مغان مفقود شده بود.

دادستان پاررس آباد گفت: شهروندان پارس آباد مغان مطمئن باشند به پرونده قتل آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی با فوریت و دقت رسیدگی و حکم الهی صادر خواهد شد.

 سید عبدالله طباطبایی عصر دوشنبه در جمع مردم پارس آباد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با ابراز تاسف از قتل آتنا و تسلیت به خانواده این دختر معصوم افزود: این پرونده در همان لحظات اولیه به صورت ویژه تشکیل شد و به صورت ویژه تحقیق و مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه کار قضایی یک کار فنی ، تخصصی و طاقت فرساست، گفت: گذشت فقط حق اولیای دم است و حتما و قطعا در خصوص این پرونده حکم هر چه که باشد صادر و با قاطعیت اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: مطمئن باشید از روز تشکیل پرونده تاکنون از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ایم و از همان لحظات ابتدایی بازپرسان و کارآگاهان پلیس آگاهی کار را برای جمع آوری ادله و دلایل و مدارک متقن شروع کرده اند و حدود 60 ساعت فیلم دوربین های مدار بسته را به صورت فنی و دقیق بررسی و مطالعه کرده ایم.
طباطبایی با بیان اینکه مظنونان پرونده به موقع دستگیر و بازداشت و بازجویی شده اند گفت: اگر بگویم بیش از اندازه برای این پرونده وقت و توان گذاشته ایم و به سرعت و شدت و حدت هر چه تمام تر پرونده را به جلو برده ایم، گزاف نگفته ام.
دادستان پارس آباد با قدردانی از اتحاد و وحدت مردم ، اظهار کرد: این اتحاد و همدلی نباید منجر به سلب آرامش و آسایش دیگران شود.
آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی از حدود 20 روز پیش به قصد دیدار با پدر خود از خانه خارج شده و از آن زمان تاکنون خبری از وی نبود.
جسد این دختر خردسال امروز از پارکینگ مظنون دستگیر شده پیدا شد.
پارس آباد در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

ایلنا