پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اژه‌ای: بنی‌صدر مغرور به رای مردم، افراد و نهادهای انقلابی را تخریب می‌کرد/ تخریب افراد موثر، سپاه، بسیج و دستگاه قضایی نشان می‌دهد فتنه‌ای در راه است

اژه‌ای: بنی‌صدر مغرور به رای مردم، افراد و نهادهای انقلابی را تخریب می‌کرد/ تخریب افراد موثر، سپاه، بسیج و دستگاه قضایی نشان می‌دهد فتنه‌ای در راه است

 غلامحسین محسنی اژه‌ای که مدتی است در رشته فتنه شناسی مشغول به تحصیل و گویا چندی پیش مدرک دکترای خود را در ریشه یابی انواع فتنه با رنگهای مختلف کسب کرده است، پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی به سخنرانی پرداخت و گفت.  بنا به تجارب گذشته با توجه به تخریب‌هایی که علیه سپاه، بسیج و دستگاه قضا می‌شود، فکر می‌کنم فتنه جدیدی در پیش است.

اژه‌ای افزود؛ باز مشاهده می‌کنیم تخریب‌ها علیه نهاد‌ها و افراد موثر تشدید می‌شد. بنی‌صدر خودخواه و مغرور به رای مردم، شروع به توهین و تخریب افراد و نهادهای انقلابی کرد. نمی‌دانست رئیس جمهور باید مشکلات مردم را حل کند ولی او مردم را تحقیر می‌کرد و آن‌ها را چماق به دست می‌خواند. او افراد موثر را تخطئه می‌کرد. دل به بیرون می‌بندد. بجای تمرکز به جنگ وارد حاشیه‌ها می‌شود. در همین دانشگاه تهران چه‌ها که نکردند.

او با اشاره به حمایت‌ گروه‌های ضدانقلاب از بنی‌صدر گفت: همه جریان‌های ضدانقلاب زیر چتر بنی‌صدر جمع می‌شوند. گروه‌هایی که بنی صدر را قبول نداشتند. از چپ، از راست، از عناصر سلطنت‌طلب، از اعضای حزب بعث عراق و… و بنی‌صدر مغرور به رای مردم نیز مردم و نهادهای نظام را تخریب می‌کند. پس از این تخریب‌ها که از زبان رئیس جمهور وقت و تریبون‌های رسمی بیان می‌شود اتفاقات دهه ۶۰ رخ می‌دهد. ترور‌ها راه می‌افتد و هزاران انسان به خاک و خون کشیده می‌شوند.

او ادامه داد: پس از آن دوباره به‌خاطر جنایت‌هایی کردند، وحدت مردم بیشتر شد و همه فهمیدند چه اتفاقی افتاده و آن‌گاه دوباره تخریب‌ها را شروع کرده و قضایای دهه ۷۰ شروع شد و وقتی دوباره مردم به صحنه آمده و آگاه شدند، مسائل دهه ۸۰ شروع شد و چه ظلم‌هایی که صورت نگرفت!

محسنی اژه‌ای در پایان هشدار داد: امروز تخریب علیه سپاه، بسیج، افراد موثر، دستگاه قضایی شدت گرفته و وقتی به تجربه گذشته نگاه می‌کنم، به نظرم می‌رسد که فتنه و اقدامی جدید در پیش است. امریکا یک‌طور حرف می‌زند، برخی کشورهای منطقه وارد مسائل دیگری شده‌اند، آرایش جدیدی در منطقه شکل گرفته و نهادهای انقلابی، سپاه، دستگاه‌های قضایی تخریب می‌شود. به گمانم توطئه‌ای جدید در پیش است.