جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تک قطبی سازی با کار تمییز فرهنگی!

تک قطبی سازی با کار تمییز فرهنگی!

آتش به اختیارها در کسوت مداح ها و با زبان نظم و قافیه دار (که ربطی به هنر شعر ندارد) در محضر رهبررژیم زیر پای دولت روحانی را خالی میکنند! این یعنی تک قطبی سازی با کار تمییز فرهنگی!
روزنامه اعتماد و شرق قضیه “مداحی” برعلیه رئیس جمهور منتخب دکترحسن روحانی  را با حمله به رئیس جمهور در روز قدس همسان کرده‌اند.
روزنامه اعتماد در گزارشی با تیتر «سناریوی توهین های زنجیره‌ای» به اشاره به سلسله حواشی رخ داده پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری آورده است: «هنوز سه روز از ماجراي توهين به رييس‌جمهور در روز قدس نگذشته بود كه اين‌بار در مراسم اقامه نماز عيد فطر مداح مراسم، روحاني را مورد حمله توهين‌ها و متلك‌هاي سياسي قرار داد. از برجام، ٢٠٣٠ و تحريم‌هاي امريكا انتقاد كرد و خطاب به روحاني حمله‌هايش را ادامه داد. موضوعي كه با واكنش‌هاي بسياري مواجه شد و بسياري از شخصيت‌ها خواهان معذرت‌خواهي ستاد اقامه نماز جمعه شدند.

هر چه هست شيب روزافزون حاشيه‌سازي‌ها عليه دولت نشان مي‌دهد دولت دوازدهم روزهاي سختي در پيش خواهد داشت. اگر دولت اصلاحات هر ٩ روز با يك بحران و دولت يازدهم با هر ٤ روز يك بحران و حاشيه مواجه بود (گزارش تحليلي «اعتماد» در سال گذشته كه با بررسي يك روند شش ماهه به آن رسيده بود) به نظر مي‌رسد دولت دوازدهم با شرايط بحراني‌تري براي ادامه كارش مواجه خواهد بود. هر چند روحاني تنها نيست.»