سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آتش به اختیارهای ورقپارهء موسوم به” وطن امروز” برعلیه کابینه حسن روحانی

آتش به اختیارهای ورقپارهء موسوم به” وطن امروز” برعلیه کابینه حسن روحانی

آتش به اختیارهای ورقپارهء موسوم به” وطن امروز” برعلیه کابینه حسن روحانی، باادبیاتی به مراتب تندتر و چارواداری در یادداشت صفحه نخست ذیل تیتر «دولت بی‌کار و تهدید امنیت ملی» تعابیر عجیبی به کار برد. 
وطن امروز باادبیاتی به مراتب تندتر و چارواداری در یادداشت صفحه نخست ذیل تیتر «دولت بی‌کار و تهدید امنیت ملی» تعابیر عجیبی به کار برد. در پایان بخش این یادداشت که تیتر بر اساس آن انتخاب شده، آمده است: «در بحث توافقات بین‌المللی نیز امروز در خانه می‌جنگیم. رئیس‌جمهور ما دفاع از چارچوب عمل «برنامه آموزش اجباری یونسکو 2030» را خط قرمز خود می‌خواند و مطابق با برنامه «توسعه پایدار 2030» که بی‌سر و صدا در سفر به نیویورک به امضا رسانده‌اند، در 17 حوزه مختلف، امنیت ملی کشور را با غرب به اشتراک گذاشته… از آهنگ رشد جمعیت ایرانیان گرفته تا حوزه محیط زیست و انرژی و آموزش و مدیریت آب‌های مرزی و آسیب‌های اجتماعی و…!
فی‌الواقع بناست حاکمیت بر ایران در دوره جدید مطابق منویات سازمان‌های فراملی براساس برنامه‌های از پیش تعیین شده لیبرالیستی «اشتراکی» و برخلاف مولفه بسیار مهم «استقلال ملی» صورت گیرد. این همان درد بزرگی است که نهیب استقلال‌خواهی رهبر انقلاب را در دیدار اساتید دانشگاه‌های کشور در ماه مبارک رمضان بلند کرد.   از جانب دیگر، در کشوری که مردم از مشکلات معیشتی و بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی در رنج و ناراحتی به سر می‌برند، قدرت گرفتن آنها که از کارنامه اقتصادی ضعیف برخوردارند و به ناکارآمدی عملیاتی در حوزه اقدام و عمل شهره هستند، خود «تهدید امنیت ملی» به حساب می‌آید، چرا که به هر حال دولت‌ها رفتنی هستند و این حاکمیت است که باید پاسخگوی نیازهای بر زمین مانده جامعه باشد.»