جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » خطاب روشن حجت الاسلام علی یونسی دستیار ریاست جمهوری در امور اقوام و ادیان به جریان فرقه گرایی تکفیری غالب و مصیطر بر اداره فرق و ادیان زیر چتر قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران!

خطاب روشن حجت الاسلام علی یونسی دستیار ریاست جمهوری در امور اقوام و ادیان به جریان فرقه گرایی تکفیری غالب و مصیطر بر اداره فرق و ادیان زیر چتر قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران!

یک فرقه تکفیری در ایران، سرچشمه تفرقه و اختلاف در میان شهروندان است و از سال 1367 با سوء استفاده از شرایط بحرانی کشور با نفوذ حساب شده و گام به گام به سیستم های اطلاعاتی، ضداطلاعاتی، حفاظت اطلاعاتی گسترده و موازی در بالاترین سطوح، امنیت را از جامعه و از شهروندان سلب کرده است.

این فرقه  خائن تکفیری، خط مشی کاملا متقابل و مقابله جویان و خصومت آمیز با جهان بینی و خط مشی آیت الله سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “هندی” دارد و دنباله رویِ خط مشی “سعید امامی” است.

هشدار علی یونسی درباره معضل فرهنگی «فرقه‌گرایی»!

به گزارش ایسنا، «علی یونسی» دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی به تازگی طی اظهاراتی در دیدار با جمعی از کلیمیان ایران گفته است: فرقه‌گرایی و خود برتر  بینی یک معضل فرهنگی است که اگر اصلاح نشود آفت امنیت و انسجام ملی ماست!دکتر روحانی، رئیس جمهور منتخب به این نظریه معتقد است و طرح حقوق شهروندی ایشان نیز در همین راستا تدوین و ابلاغ شد.

حجت الاسلام علی یونسی همچنین در دیدار با شماری از زرتشتیان نیز اظهار کرده است: زرتشتیان حاملان اصلی تمدن ایران زمین هستند.

سایت موسوم به “مشرق نیوز” وابسته به بوقهای پروپاگاندای حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران که از حامیان جریان تفرقه و فرقه گرایی تکفیری و جایگزین کردن مکتب التقاطی منحوس “اسلام استالینیستی” با نظرگاه آیت الله المسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به هندی است در انتقاد از دیدگاه حجت الاسلام علی یونسی و خط مشی کلی کابینه آقای حجت الاسلام دکترحسن روحانی مینویسد:

وبلاگ مشرق
«علی یونسی» در ادامه دومینوی اظهارات حاشیه‌ساز خود از وجود معضلی فرهنگی به نام «فرقه‌گرایی» در ایران خبر داد که آفت امنیت کشور شده است!

*برخی اظهارات شاذ و حاشیه‌ساز یونسی همچون صحبت‌های بالا و یا صحبت‌هایی در زمینه سلطنتی نبودن نماد شیر و خورشید و انفکاک‌ناپذیر بودن بغداد از ایران محل تأمل جدی هستند.

آقای یونسی در حالی از معضل فرهنگی خودبرتربینی و فرقه‌گرایی صحبت کرده است که اگر از وی خواسته شود تنها یک مثال از یک فرد منصب‌دار فرقه‌گرا و یا خودبرتربین نسبت به سایر قومیت‌ها در ساختار نظام اسلامی مثال بزند؛ یقینا نخواهد توانست.

حال از چه روست که چنین معنای پوچ و ناراستی از سوی دستیار رئیس‌جمهور با عنوان یک معضل فرهنگی یاد می‌شود که اگر اصلاح نشود آفت امنیت و انسجام ملی ماست؟!

گفتنیست رئیس‌جمهور روحانی هم در ایام دولت یازدهم بارها از افرادی خاص یاد کرد که صفات عجیبی همچون ناخرسندی از لبخند مردم و یا منتفع شدن از تحریم‌ها را دارند اما این افراد هیچگاه به مردم معرفی نشدند.

منتقدان دولت بارها از رئیس جمهور خواستند که این افراد را معرفی کند اما این اتفاق هیچگاه رخ نداد…

(سیدرضا صالحی‌امیری از مقامات دولتی نیز چند سال قبل در یک سخنرانی در بنیاد باران-نزدیک به لیدر اصلاح‌طلبان(مقصود حجت الاسلام سیدمحمدخاتمی) – از چیزی به نام خطر جنبش‌های قومی سخن گفته بود!)