پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اتهامات ناجوانمردانه پیروان فرقه تکفیری التقاطی”اسلامِ استالینیستی” برعلیه تصوف و درویشی و عرفان ناب اسلامی

اتهامات ناجوانمردانه پیروان فرقه تکفیری التقاطی”اسلامِ استالینیستی” برعلیه تصوف و درویشی و عرفان ناب اسلامی

خمینی ستیزان تکفیری در خاکریز خمینی زدایی، آن به آن با استعانت از شیطان طرح ترفندی شیطنت آمیز بر علیه پیروان مکتب تصوف و عرفانِ اسلامی میریزند، و آبروریزی تازه ای برای خود و اربابان خود دست و پا میکنند!

ایادی ابراهیم رئیسی که در چهارچوب اداره تکفیری فرق و ادیان کمر به کین دراویش و صوفیه بسته اند، هر دقیقه و ثانیه نانِ ترفند تازه ای به تنور جعل و دروغ و فریب و دغلکاری میزنند.

و یکیدون کیدا و اکید کیدا فمهل الکافرین و امهلهم رویدا

اراجیف مفلکوکانه فَلَک زدگانی که در تنگنای قافیه گیر کرده اند ، به خودی خود اعظمِ براهین بر بلاهت و حماقت این پیروان فرقهء تکفیریِ التقاطیِ “اسلام استالینیستی” است. اباطیل شومی که امضای توطئه سیاه و تبهکارانه مشتی تکفیریِ جنایت پیشهء حرفه ای  در پای آن خود نمایی میکند. امضایی که متناظر بر لایه های متعدد است.

لایه اول این امضاء به مُهرِ یک ضابط قضایی موسوم به “سجاد تنها” عنصر “آنتی صوفی” در سایت تکفیری فرقه نیوز وابسته به مرکز تکفیری موسوم به”موسسه حق پژوهی”  در خراسان تحت مدیریت مرتضی امین نیا ممهور است. خراسان نیز همان بلادِ خودمختاری است که زیرِ عَلَم احمد عَلَم الهدا پدرزن ابراهیم رئیسی غاصب تولیت آستان قدس رضوی قرار دارد.

اما اصلی ترین لایهء این امضاء به ضداطلاعات قرارگاه ثارالله سپاه مربوط است که درطول دوازده سال – از سال 1384 تا کنون- زیر نظر مستقیم ابراهیم رئیسی – معاون اول قوه قضائیه و دادستان ویژه دادگاه روحانیت- مربوط میشود، که عناصر قد و نیمقد آن در قم و تهران و خراسان  انواع برچسبها و تهمتها و اتهامات ناروا را بر علیه مکتب فقر و درویشی و تصوف و عرفان اسلامی بار کرده اند.

امروز حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دوره یازدهم نسبت به استخدام چاقوکشها برای حمله به بنرهای انتخاباتی توسط هواداران ابراهیم رئیسی افشاگریهای روشنگرانه نمود. آنچه او گفت مشتی از خروار بود. مشت دیگری از این خروار در سطور زیر به نظر خوانندگان فهیم میرسد.

سایت تکفیری موسوم به فرقه نیوز در متنی زیر عنوان “همکاری صوفیه سیاسی با عوامل هسته برانداز وابسته به اپوزیسیون خارج کشور” ادعاهای صدمن یک غاز زیر را مطرح کرده است:

شناسایی شبکه ضد انقلاب مرتبط با خارج کشور که قصد اقدامات تروریستی ، خرابکارانه و براندازانه در سطح کشور داشتند ، تعدادی از این افراد دستگیر و چندین قبضه اسلحه جنگی از انان کشف شد.

به گزارش فرقه نیوز_

تاریخ انتشار: 27 ارديبهشت – 1396 17:51

بدنبال شناسایی شبکه ضد انقلاب مرتبط با خارج کشور که قصد اقدامات تروریستی ، خرابکارانه و براندازانه در سطح کشور داشتند ، تعدادی از این افراد دستگیر و چندین قبضه اسلحه جنگی از انان کشف شد.
به گزارش فرقه نیوز_به نقل از منابع آگاه این شبکه با خرید اسلحه و برگزاری دوره های آموزشی نظامی و تایید ایدوئولوژی ساختنی ، قصد بر هم زدن امنیت انتخابات را داشتند .
بر اساس اطلاعات موجود برخی از عناصر افراطی مرتبط با دراویش گنابادی شهرستان کوار استان فارس ضمن برقراری ارتباط با عوامل شبکه در خارج از کشور بعنوان هدایت گر این هسته نقش فعال داشتند و  هنوز نقش سرکردگان فرقه در هدایت آنان برای اینگونه اقدامات اثبات نشده است .
اخبار رسیده از استان فارس حاکی از آن دارد که ارتباط قوی بین تعدادی از فقرای صوفیه سیاسی و عوامل هسته برانداز وابسته به اپوزسیون خارج نشین برقرار شده است.

وقتی هدایت فقرا از دست بزرگان فرقه خارج می شود
باوجود آنکه بزرگان صوفیه گنابادیه برای برقراری آرامش درون فرقه ای در حال کنار گذاشتن مواضع جنجالی خود هستند فقرای این فرقه با هدایت مشاورین سیاسی در حال برپایی شوهای سیاسی و تهیه خوراک رسانه های معاند هستند.

به گزارش فرقه نیوز_

تاریخ انتشار: 27 ارديبهشت – 1396 11:32

شب گذشته ۶ نفر از فقرای صوفیه گنابادیه در استان فارس دستگیر شدند.
وقتی هدایت فقرا از دست بزرگان فرقه خارج می شود…
باوجود آنکه بزرگان صوفیه گنابادیه برای برقراری آرامش درون فرقه ای در حال کنار گذاشتن مواضع جنجالی خود هستند فقرای این فرقه با هدایت مشاورین سیاسی در حال برپایی شوهای سیاسی و تهیه خوراک رسانه های معاند هستند.

به گزارش فرقه نیوز_  در حالی که نورعلی تابنده در آخرین جلسه سخنرانی خود بر لزوم شرکت فقرا در انتخابات و رعایت قوانین سخن گفت متاسفانه باخبر شدیم تعدادی از فقرای صوفیه با برقراری ارتباط با رسانه های معاند در حال ایجاد تشنج در استان فارس هستند.
با قطبیت عضوسابق نهضت آزادی و جبهه مرتد ملی کلید سیاسی شدن فرقه صوفیه گنابادیه زده شد ولی مواضع اخیر فقرا ثابت کرد شروع بازی توسط نورعلی تابنده بوده ولی پایانگر آن نیست و کار از دست قطب سالخورده صوفیه خارج شده است و مشاورین سیاسی هدایتگران اصلی فقرا هستند.

اخبار تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد

تاریخ انتشار: 27 ارديبهشت – 1396 17:47
اختصاصی: صوفیه سیاسی برگ برنده فتنه بنفش
به گزارش فرقه نیوز_غیر منتظره‌ترین و تلخ‌ترین خبر انتخاباتی دولت بنفش با رونمایی از برگ برنده دولت تدبیر و امید توسط وزیر محترم اطلاعات در گفتگوی زنده خبری بیان شد.
خبری که گویای حمایت تمام قد دولت روحانی از فرقه‌های ضاله صوفیه گنابادی و اهل حق بود. متاسفانه این دولت از تجربه تلخ استفاده ابزاری صوفیه از کروبی و بازی دادن وی استفاده نکرد و در حال تکرار فتنه سبز در قالب جدید فتنه بنفش است.
با رمزگشایی از سخنان وزیر محترم اطلاعات به راحتی متوجه فراخوان و بیانیه اخیر صوفیه سیاسی و اهل حق خواهیم شد. در واقع باید اعتراف کرد که فراخوان اخیر صوفیه سیاسی و اهل حق برای شرکت مریدان در انتخابات یک حرکت از قبل تعیین شده بوده است و در اصل این فراخوان یک حرکت تبلیغاتی برای حمایت از دولت فعلی و رای به حسن روحانی بوده است.
متاسفانه کار دولت تدبیر و امید به جایی رسیده که برای جمع آوری رای به فرقه‌های ضاله متوسل شده است تا برگ برنده فتنه بنفش فرقه‌های ضاله باشد.