پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دستگیری مهاجمان به کلانتری در اهواز در حین خروج از مرز

دستگیری مهاجمان به کلانتری در اهواز در حین خروج از مرز

 عاملان حمله تروریستی به کلانتری 22 اهواز که دو تن از ماموران انتظامی را به شهادت رسانده بودند، پس از بررسی های فنی و اطلاعاتی، طی یک عملیات دستگیر شدند.
سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان با اعلام  در جمع خبرنگاران گفت: با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان، صبح امروز موفق شدیم که این گروه تروریستی وابسته را، که در حال خروج از کشور بود دستگیر کنیم.
در یک عملیات درگیری موفق به دستگیری این تیم تروریستی شدیم که این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد. نیروهای اطلاعاتی استان اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می‌کنند و دستگیری سریع این تیم تروریسیتی هدیه‌ای است به مردم استان خوزستان، خانواده شهدا.این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به‌سزای اعمالشان  خواهند رسید.نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را به منظور ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی پخش کرده بودند اما با هوشیاری نیروهای انقلابی با تمام امکاناتی که در اختیارشان بود توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ضبط شدند.
 
تروریست های رقم زننده این حادثه در حالی دستگیر شدند که صبح امروز پیکر دو شهید این حمله تروریستی در حضور مسئولان و مردم تشییع و به منظور خاکسپاری به محل زادگاهشان در استان لرستان و همچنین شهرستان باغملک منتقل شدند.
 
جزئیات حمله به کلانتری 22 اهواز
ساعت 1:05 بامداد دیروز (25 اردیبهشت ماه 95) تعدادی از اشرار که به سلاح گرم مسلح بودند با حمله به نگهبان کلانتری 22 مجاهد اهواز او را مجروح و وارد کلانتری شدند.
این افراد به محض ورود به داخل مقر انتظامی اقدام به تیر اندازی به سمت ماموران کردند و پس از به رگبار بستن ماموران انتظامی، با تهدید از محل متواری شدند. در این درگیری، گروهبان یکم عزیزالله بهمنی و ستوان سوم علی بخش حسنوند به علت اصابت گلوله به سر به شهادت رسیدند.
همچنین سرباز حسین آلبوبالد و گروهبان یکم مسلم یادگاری نیز در این حمله تروریستی مجروح شدند که برای درمان به بیمارستان منتقل شدند