پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هجوم مزدوران قرارگاه ضد مردمی ثارالهِ سپاه به منزل مادر بهارین عسگریه در تبریز و تهدید مادر بیمار او

هجوم مزدوران قرارگاه ضد مردمی ثارالهِ سپاه به منزل مادر بهارین عسگریه در تبریز و تهدید مادر بیمار او

مزدوران قرارگاه ثاراله سپاه به منزل مادر بهارین عسگریه، از شاگردان محمدعلی طاهری در تبریز هجوم آوردند.

به نقل از یک منبع آگاه، مزدوران قرارگاهِ اسلام ستیز و ضدمردمی ثاراله بدون ارائه حکم و کارت شناسایی، پس از هجوم به منزل مادر بهارین عسگریه،« از مربیان عرفان حلقه در تبریز» اقدام به تفتیش منزل و توقیف اموال شخصی خانواده عسگریه و تهدید مادر بیمار وی نمودند.

نهایت قدرت نمایی این نهاد مردم ستیز هجوم به خانه بانویی بیمار و ایجاد رعب و وحشت است!!!

مادر بهارین عسگریه بیمار است و به دلیل هجوم مأموران امنیتی و ارعاب و تهدید توسط آنان، وضع جسمی او وخیم شده است.

بهارین عسگریه از مربیان عرفان حلقه در تبریز است که با اتهامات تبلیغ علیه نظام، توهین به مقدسات، اقدام علیه امنیت ملی، اخلال در نظم عمومی در شعبه 26 دادگاه انقلاب محاکمه شد و با اعمال نفوذ ضابطان قرارگاه ثاراله توسط قاضی ماشاء الله احمدزاده، قاضی گوش به فرمان، مطیع و سرسپرده سپاه به 6 سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

این رأی در دادگاه تجدید نظر با دستور سپاه ثاراله توسط قاضی سید احمدزرگر بدون توجه به لایحه دفاعیه وکلا و مدارک و مستندات ارائه شده، تأیید شد.

گفته شده “حکم صادره او که دو سال پیش صادر شده و سال گذشته در تجدیدنظر تایید شده، هنوز اجرا نشده است و پس از ابلاغ حکم در سه هفته پیش، ماموران جهت بازداشت وی و اجرای حکم زندان به منزل او یورش برده‌اند.”

«حکم صادره ۶ سال حبس برای بهارین عسگریه به اتهام‌های تحصیل مال نامشروع، تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی، توهین به مقدسات، اقدام علیه امنیت ملی و اخلال در نظم و آسایش عمومی قطعی و قابل اجراست و فعلا جواب اعاده دادرسی از دیوان شعبه ۳۳ ارسال نشده است. قاضی نیازی رییس شعبه ۳۳ است، کسی که حکم اعدام محمد علی طاهری را نقض کرد. البته چون حکم صادره از طرف دادگاه قطعی است، این حکم به اجرای احکام ارسال شده و به همین دلیل جهت بازداشت بهارین اقدام شده است.»

«بهارین پس از گذراندن ۶ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق، دو سال تبعید هم دارد. در متن حکم دادگاه نوشته شده تبعید به جایی غیر از تبریز که محل سکونت او است. یعنی در مجموع ۸ سال مجازات در نظر گرفته شده است. رحیمی بازجوی پرونده دادگاه رو تحت فشار گذاشته بود که حکم حبس طولانی بدهند چون عصبانی بود از این که بهارین بعد از برگزاری دادگاه به منزل مراجع تقلید در قم مراجعه کرده و برای دفاع از محمد علی طاهری فعالیت داشته است. رحیمی بازجوی پرونده گفته که بهارین اقدام امنیتی کرده با مراجعه به مراجع تقلید. دادگاه تجدیدنظر با حضور نماینده دادستان حاجی مرادی و قاضی قمی زاده در شعبه ۳۶ برگزار شده که قاضی و نماینده دادستان شروع به بازجویی کردن و دادگاه تجدید نظر یک ساعت طول کشید و به بهارین گفتند که تو هنوز آدم نشدی و سر موضعت هستی!»

گفته شده “بهارین عسگریه در دادگاه بدوی وکیل مدافع نداشته است، چون به او گفته شده اجازه ندارد وکیل داشته باشد.”…