جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » افشاگری » افشاگری تکان دهنده حمید بقایی از نفوذجاسوسهای اسرائیل در زیر عبای حیدرمصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم

افشاگری تکان دهنده حمید بقایی از نفوذجاسوسهای اسرائیل در زیر عبای حیدرمصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم

نفوذ جاسوسهای بیگانه در سطح معاونت امنیتی – گزینشی دستگاه های اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی  موازی، اختصاص به “سعید امامی” نداشت… امری جاری و مداوماً ادامه دار است!

حمید بقایی در یک مصاحبه که نوار صوتی آن برروی شبکه های اجتماعی انتشار یافته در توضیح مطلبی ناظر بر نفوذ جاسوس اسرائیلی – انگلیسی به عنوان مدیرکل معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در زمانی که آخوند بسیجی موسوم به “حیدرمصلحی” وزیر اطلاعات دوره دهم ریاست جمهوری بوده به خبرنگار کنجکاو میگوید:

“یکی از مدیران کل معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در زمان مسئولیت حیدر مصلحی،  مسئولیت بریتانیا و سپس اسرائیل را داشت، اما در حقیقت خودش جاسوس این کشورها بود!!”

البته این شخص توسط بخش “حفاظت اطلاعات دایره ضدجاسوسی” شناسایی و محبوس شد. در زندان نیز  زندانیان به حبس افتاده در جریان فتنه فضاحتبار تقلب سپاه پاسداران برعلیه مهندس میرحسین موسوی با این فرد آشنا شده و مطالبی دراین خصوص گزارش کرده بودند.

حمیدبقایی با تذکار خاطره ای از کشور رومانی در دوران چائوشسکو دیکتاتور وقت رژیم کمونیستی مستقر در پراگ میگوید یکی از مهمترین عوامل ضداطلاعات که در کار گزینش مسئولان مدیریت نظام رومانی حضور موثر داشت به علت نیاز مالی حاضر به جاسوسی برای بلوک غرب شده بود و مسئولیتش آن بود که مانع گزینش و انتخاب اشخاص کارآمد و تصدی آنها در پستها و مناصب مهم اداره رومانی گردد.

حمید بقایی با اشاره به این نمونه میگوید هم اکنون در ایران نیز درسطح مدیریتهای کلان مسئولیتهای بالا، عوامل نفوذی انگلستان و اسرائیل مانع از آن میشوند که اشخاصی که از ظرفیت مدیریت بالا برخوردارند در جایگاه خود قرار گیرند و خدمتی بکنند. بجای آنها اشخاصی کاملا ناتوان در سطح مسئولان کاشته میشوند!

حمید بقایی علت کنار زدن خود او و محمود احمدی نژاد و اعضای تیم اورا از تصدی مسئولیتهای مهم و بویژه رد صلاحیت این دو کاندیدای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان را ناشی از نفوذ جاسوسهای بیگانه و ضد نظام میشمارد.