جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » احمدی نژاد مصرانه و مصممانه درصدد است تا با غائله بزرگ “بسیج بازی” همه قواعد بازی را به هم بریزد!

احمدی نژاد مصرانه و مصممانه درصدد است تا با غائله بزرگ “بسیج بازی” همه قواعد بازی را به هم بریزد!

محمود احمدی نژاد مصرانه و مصممانه درصدد  است تا غائله بزرگ “بسیج بازی” به راه اندازد و همه قواعد بازی سپاه و شورای نگهبان و بسیج و مجلس خبرگان را به هم بریزد!

عکسهایی از ابرام دراکولای ناسید -“ابراهیم رئیسی” سفاک جلاد و غاصب بدنام تولیت آستان قدس رضوی در بلاد خودمختار خراسان-  منتشر میشود تا نشان دهد که:

اول- او شاگرد خصوصی همیشگی پای درسهای “فقهی” و “سیاسی” رهبری  است.

دوم- رئیس سپاه و رئیس بسیج و فرمانده سپاه قدس، شانه به شانه او مینشینند و از او پشتیبانی میکنند.

قرار است ارائه این قبیل عکسها، به این فرد خبیث جنایتکار – و از مسئولان درجه اول قتل عام هزاران زندانی بی گناه و بی پناه سیاسی سال 67 – موقعیتی استثنایی ببخشد و او را با حمایت صدا- سیما عَلَم کنند، و تقلب انتخاباتی برای بیرون کشیدن او را از به اصطلاح “صندوق آراء” موجه و قابل قبول جلوه دهند! هزینه های این قبیل فعالیتهای ننگین و مشمئز کننده هم قرار است “غبارروبی” آستان قدس به دست محفل احمد علم الهدی – از بازماندگان هارون الرشید خلیفه غاصب عباسی- تامین شود!

البته، این ترفند فقط در صورتی میتواند مفید و موثر واقع شود که طرفهای دیگر این بازی طنزآلود و تلخ، قواعدی را که مهندسان اتاق خالی از فکر قرارگاه های متعدد جنگ نرم “اطلاعات و ضداطلاعات سپاه پاسداران” و مهندسان هندسه این نظام میخواهند به آن تحمیل نمایند – درست مثل “فتنهء کهریزکی” /که علیه اعتراضات شهروندان با ننگ و نفرت و جنایت و وهن و بی آبرویی به راه انداختند/- مراعات نمایند و وقتی پای لگدمال شدن “حق الناس” پیش بیاید، به سادگی بگویند ما شکایتمان را به خدا خواهیم برد!

اما فرق بزرگ این برهه از تاریخ ایران، آن است که آقای محموداحمدی نژاد که هیچ یک از قواعد این قبیل بازیها را قبول ندارد وارد گود شده و درصدد است تا با “بسیج بازی و غائله سازی”، چشم جهان و جهانیان را خیره کند. محموداحمدی نژاد از آن افراد نیست که شکایت را به خدا واگذارکند، بلکه به مردم فراخوان میدهد تا در سپاه “شعیب بن صالح” کمربسته به خدمتگزاری برای تحقق منویات مورد رضایت “امام زمان” قیام و اقدام کنند!

محموداحمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری خود با آلت دست قرار دادن قاتل کهریزکی سعید مرتضوی قصاب، دمار از روزگار خاندان لاریجانی درآورد. او دریغ و درنگ نداشت تا برای بیرون راندن حریفان خود آنها را در هرجا که دستش میرسید با راه انداختن غائله بسیج بازی / حتی در حضور آقای علی خامنه ای/ هو کند، و هزینه عمل و فعلش را به گردن رهبر نظام بیندازد.

آن روز محموداحمدی نژاد برکرسی ریاست جمهوری جای داشت و رعایت بعضی از قواعد بازی را میکرد، اما امروز  که عملا جایگاهی در بندوبستهای نظام ندارد، میخواهد  و میکوشد تا با دقت و ظرافت، “بسیج بازی” خودش را به راه بیندازد و قواعد همه بازیهای سپاه و بسیج و شورای نگهبان و مجلس خبرگان را به هم بریزد!