پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » احمد رضا جلالی از انفرادی به بند عمومی زندان اوین منتقل شد!

احمد رضا جلالی از انفرادی به بند عمومی زندان اوین منتقل شد!

 وزارت اطلاعات از دکتر احمد رضا جلالی «زندانی دو تابعیتی ایرانی-سوئدی» در خواست کرده که برای جلوگیری از «فشارهای پارلمان  اروپا و دیگر نهادهای بینٔ‌المللی» اعتصاب خود را بشکند، اما دکتر جلالی به اعتصاب غذای خود ادامه داده و در شرایط بسیار وخیمی به سر میبرد!

به گزارش خبرنگار شبتاب نیوز  احمدرضا جلالی پزشک دو تابعیتی ایرانی‌ سوئدی طی‌ تماس تلفنی که  با خانواده خود داشت، گفته است که طی روزهای اخیر، چند نفر از وزارت اطلاعات به ملاقات وی رفته و قول داده اند که هر چه سریعتر جلسه دادگاه وی تشکیل شود و مدعی شدند که هم قوه قضائیه و هم اطلاعت هیچکدام با وکیل وی مشکلی‌ ندارند. در این میان تنها قاضی صلواتی با وکیل وی مخالفت دارد و اجازه حضور در دادگاه را به ایشان نمی دهد، و این اقدام قاضی صلواتی ارتباطی‌ به دستگاه قضایی و اطلاعاتی ندارد، و تلاش میکنند که نظر مساعد قاضی صلواتی را برای حضور وکیلش خانم زینب طاهری را برای حضور در دادگاه را بگیرند.

 وزارت اطلاعات از احمدرضا درخواست کرده است برای جلوگیری از جو بد بینٔ‌المللی اعتصاب خود را بشکند اما این زندانی امنیتی به اعتصاب غذای خود ادامه داده که هم اکنون حدوداً سی‌ و پنج کیلو وزن خود را از دست داده که در شرایط بد جسمی‌ و روحی‌ روانی‌ به سر میبرد.

متاسفانه کینه توزی این قاضی دادگاه (صلواتی) باعث شده که این پزشک ایرانی‌ با مرگ دست و پنجه میزند. صلواتی به جای قضاوت در شعبه‌ پرونده‌ها را به حاشیه می‌کشاند، و با آزار، بی‌ حرمتی و توهین به وکلای دادگستری و متهمین و خانواده آنها در هنگام مراجعه به شعبه های دادگستری باعث نارضایتی مردم نسبت به نظام میگردد.