جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مزدوران دژخیم قرارگاه ثارالله «آرش جوانمرد »را زیر شکنجه قرار داده اند

مزدوران دژخیم قرارگاه ثارالله «آرش جوانمرد »را زیر شکنجه قرار داده اند

ضابطان قرارگاه ضد مردمی ثارالله تهران – وابسته به سپاه پاسداران – که آوازه اسلام ستیزی و آدم کشیهایشان در سر هر کوی و برزن در ایران و مجامع حقوق بشری بین المللی در جهان طنین انداز شده، همانند کفتارهای گرسنه به جان آرش جوانمرد « که با اعتصاب 70 روزه خود شکست سنگینی را بر انها تحمیل کرد » افتاده اند.

این درنده خویان انسان نما علی‌رغم عوارض جدی آرش صادقی پس از اعتصاب غذا، از انتقال وی به بیمارستان برای درمان جلوگیری می‌کنند.

آرش صادقی که در پی مخالفت قرارگاه ثارالله تهران برای اعزام به بیمارستان، به بهداری زندان اوین مراجعه می‌کند، هم‌چنان از عوارض سخت اعتصاب غذای ۷۱ روزه خود رنج می‌برد و پزشکان بهداری اوین به دلیل نبود تجهیزات و امکانات لازم نمی‌توانند وی را مداوا کنند.

پزشک بهداری اوین گفته است که به دلیل فقر شدید پروتئین در بدن این زندانی سیاسی، دستگاه گوارشی وی قادر به هضم غذا نیست و این ممکن است به کلیه، کبد ، قلب وی آسیب جدی بزند.

پزشک بهداری اوین، هم‌چنین برای آرش صادقی سرم پروتئین تجویز کرده است.

پزشک اوین اظهار کرده به دلیل این‌که بدن آرش صادقی در پی اعتصاب غذای طولانی ضعیف شده، ممکن است هنگام تزریق سرم، خون وی لخته شود و به همین دلیل در زمان تزریق باید در بیمارستان تحت نظر باشد؛ امری که تا کنون بازجویان سپاهی قرارگاه ثارالله در زندان اوین با آن مخالفت کرده‌اند.

سازمان عفو بین‌الملل روز یک‌شنبه پانزدهم اسفندماه در بیانیه‌ای، ممانعت از اعزام آرش صادقی به بیمارستان را از «مصادیق شکنجه» دانست و خواستار آزادی بی قید و شرط وی، توقف ممانعت از درمان او و تحقیق و محاکمه مسئولان دخیل در این امر شد.

آمد نیوز