جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » ادعاهای من درآوردی “خزندگان پیرو خط امامی ها”ی تکفیری نفوذی در قرارگاه “ثارالله” و مصیطر بر “اداره تکفیری ادیان و فرق”

ادعاهای من درآوردی “خزندگان پیرو خط امامی ها”ی تکفیری نفوذی در قرارگاه “ثارالله” و مصیطر بر “اداره تکفیری ادیان و فرق”

دشمنان تکفیری آیت الله  سید روح الله خمینی و “خط امام”/ یعنی همان “خط امامی های مارمولکِ خزندهء ملبّس به عبا و عمامه و ریش”/ کمر به کین مسلمانان عارف منش و صوفی روش و درویش کنش بسته اند و اتهام میزنند و برچسب میچسبانند تا پرونده سازی کنند!!

سایت تکفیری فرقه نیوز در یک ادعای آکنده از وارونه گویی برای پوشاندن سیاست درویش ستیزی و خمینی زدایی در مقاله ای مضحک زیرعنوان “4 اسفند، آخرین پلان فتنه فرقه سیاسی صوفیه در کوار”!!! مدعی شده است:

به گزارش فرقه نیوز_ بسیاری از افراد جامعه امروز برای رسیدن به آرامش و فرار از بن بست و بازگشت به معنویت، ناخواسته وارد جریان‌هایی می‌شوند که نه تنها همای سعادت را روی دوش آن‌ها نمی‌نشاند بلکه فریاد شوم و جغدگونه  شقاوت را نصیب آن‌ها می‌کند تا به اسم عرفان اسلامی تبدیل به پیاده نظام اسلام امریکایی شوند و به سیاه نمای فضای داخلی بپردازند.

پلان اول؛ گسترش فعالیت فرقه سیاسی صوفیه تا فتنه88

با روی کار آمدن مرد عبا شکلاتی، بازار فعالیت فرقه‌های ضاله داغ شد و در این بین فرقه صوفیه گنابادیه از فرصت استثنایی به وجود آمده کمال بهره را برد و با اغفال مردم به نام عرفان، به ترویج تفکرات سیاسی خود پرداخت تا باعث تشویش اذهان عمومی و درگیری و اختلاف شود و به بدنامی عرفان بپردازد.

فتوای سیاسی و تاریخی نورعلی تابنده در وجوب حمایت فقرا از کروبی، حکایت از آن داشت که فتنه سال 88 یک دعوای شخصی یا حزبی و سیاسینیست، بلکه کودتایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همین موضوع باعث شد نورعلی تابنده قطب سیاسی صوفیه و از اعضای فعال نهضت آزادی، با نادیده گرفتن سخنان اقطاب گذشته فقرا را وارد میدان کند.

پلان دوم؛ فرقه سیاسی صوفیه بعد از فتنه88

بعد از فتنه88، فرقه سیاسی صوفیه با توجه به فضای به وجود آمده بارها با فراخوان کشوری، به ایجاد تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب پرداخت تا عوامل این فرقه سیاسی با رهبری سران خود، امنیت ملی را زیر سؤال ببرند و ضمن همکاری با دول اجنبی و معاند، چهره نظام اسلامی را با دروغ پردازی وتهیه خوراک تبلیغاتی نزد افکارعمومی جهان، مخدوش ‌نمایند تا در نهادهای بین ‌المللی که ابزاری در دست کشورهای استعمارگر می‌باشد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرونده‌سازی کنند.

ارتباط آشکار و غیرقابل انکار فرقه سیاسی صوفیه با سران و گروهک‌های معاند به جای رسید که گروهک معاند مجاهدین خلق در پایگاه اطلاع رسانی رسمی خود بارها به حمایت از رویکرد سیاسی این فرقه پرداخت و در مواقع حساس اخبار تجمعات غیرقانونی صوفیه سیاسی را در قسمت ویژه سایت خود قرار می‌داد تا یکی بودن اهداف دو گروه غیرقابل انکار باشد.

پلان سوم؛ فرقه سیاسی صوفیه و فتنه کوار

زمانی که نورعلی تابنده از آبروی اقطاب فرقه صوفیه گنابادیه چشم پوشی کرد و فتوا به وجوب حمایت فقرا از کروبی داد و رسما در سیاست دخالت کرد، هیچ گاه فکر نمی‌کرد کودتای مخملی سبز با شکست مواجه شود، به همین خاطر دو سال بعد از فتنه شکست خورده، ماکتی کوچک از آن در شهر کوار استان فارس پیاده کرد تا شکست فتنه سبز را جبران کند و این بار فرقه سیاسی صوفیه به تنهایی مورد حمایت و توجه رسانه‌های معاند قرار گیرد.

برقراری ارتباط تنگاتنگ مشاورین سیاسی این فرقه با گروهک‌ها و رسانه‌های معاند، امری آشکار و قابل اثبات است. طبق اسناد موجود و عملکرد پیاده نظام غرب، این فرقه به ظاهر عرفانی چیزی نیست جز یک گروهک فعال درون مرزی، که با اقدامات خود تلاش در ایجاد خط سیری باب میل گروهک‌ها و رسانه‌های معاند دارد.

فقر اقتصادی و فرهنگی بعضی از مردم استان فارس باعث تبلیغ گسترده صوفیه سیاسی در شهرهای حساس این استان ولایت‌مدار شد. نفوذ و ثروت شیخ گراش باعث جذب بعضی از جوانان و انتخاب ناآگاهانه عرفان سیاسی این فرقه به ظاهر عرفانی شد که به دنبال این انتخاب کلید اختلاف و دو دستگی در شهر کوار زده شد.

اثرات تفکرات انحرافی صوفیه سیاسی به مرور زمان در شهرستان کوار استان فارس خودنمایی می‌کرد و حاصل آن متزلزل شدن اعتقادات مذهبی مردم و به دنبال آن اختلافات و دودستگی قومی و دینی و از بین رفتن امنیت روانی، وحدت ملی، فرهنگی و سیاسی اجتماعی جامعه واحد و مذهبی کوار بود.

پلان چهارم؛ شعار فرقه سیاسی صوفیه درکوار

فرقه سیاسی صوفیه با این ادعا که توانسته‌ایم بعضی افراد بزه‌کار و معتاد به مواد مخدر را اصلاح نماییم، خود را به عنوان یک فرقه انسان ساز در کوار معرفی کرد تا بر دامنه اغفال مردم بیافزاید. شعار فرقه انسان ساز با جذب و یارگیری معتادین و بذه‌کاران شهرهای ششده، گراش، فسا، سروستان و کوار باعث شد این فرقه سیاسی با زیرکی کامل یک پایگاه نظامی مطمئن برای خود در استان فارس ایجاد کند اما آمار بدست آمده از دادگاه خانواده این مناطق نشان از فروپاشی خانواده‌های متعددی از صوفیه سیاسی است.

پلان پنجم؛ حمله مسلحانه فقرای سیاسی صوفیه و حمایت تمام قد رسانه‌های معاند

در تاریخ 11 شهریور1390، راهپیمایی خودجوش و مسالمت آمیز مردم کوار در دفاع از حریم اهلبیت، حدود ساعت 11:30 از میدان شهدای شهر کوار با حضور حداکثری مردم شروع می‌شود و هنگامی که راهپیمایان به سمت میعادگاه نماز جمعه در حرکت بودند در میانه مسیر فقرای صوفیه سیاسی که بارها چهره نفاق گونه خویش را نشان داده بودند این بار با بستن مسیر راهپیمایی نمازگزاران نماز جمعه کوار و استفاده از انواع سلاح سرد و گرم از جمله اسلحه جنگی، اسلحه شکاری، قمه، چاقو، سنگ، شیشه، مردم غیر نظامی بی‌پناه و بی‌دفاع را به گلوله بستند که در پی آن حدود 200 نفر از راهپیمایان با سلاح سرد و گرم اعم از جنگی و شکاری، مجروح شدند. در این حمله وحشیانه و مسلحانه، ۸۵ نفر از مردم با تیر جنگی و ساچمه‌ای و بیش از ۱۰۰نفر دیگر به وسیله سنگ، شیشه نوشابه و آجر، توسط پیاده نطام غرب مجروح شدند.

بلافاصله پس از فتنه کوار، رسانه‌های وابسته به دول غربی و سازمان‌های جاسوسی و در صدر آن‌ها بی‌بی سی و رادیو فردا و هم‌چنین بعضی از سایت‌های همفکر و همکار با ایشان هم‌چون جرس، کلمه و مجذوبان نور به انعکاس وارونه حادثه کوار پرداختند و در خبرهای خود مدعی حمله سازمان دهی شده به دراویش شدند.

یک روز پس از حمله‌ی مسلحانه فقرای صوفیه سیاسی به مردم کوار بی‌بی‌سی فارسی به سراغ جاسوس فرانسوی یا همان مأذون سیاسی این فرقه رفت تا با دروغ پردازی مصطفی آزمایش اصل و اساس سلوک به ظاهر عرفانی این فرقه زیرسوال رود. جاسوس فرانسوی این فرقه با مصاحبه با رسانه‌های معاند از جمله بی‌بی سی و رادیو فردا علت آغاز درگیری‌ها را حمله‌ی مردم کوار به مغازه‌های دراویش و تفتیش منازل آنان ذکر کرد! این در حالی است ضرب و شتم حجة ‌الاسلام شهبازی و توهین و فحاشی به لباس روحانیت و دیگر مقدسات اسلامی از سوی فقرای سیاسی صوفیه موجب اعتراضات مردم کوار را فراهم کرده بود و در راهپیمایی خودجوش و مردمی خود که روز جمعه در واکنش به این رفتارها برگزار کرده بودند این مردم بودند که مورد هجوم و حمله دراویش قرار گرفتند. دروغ پراکنی این رسانه‌ها تا حدی جلو رفت که در یک حرکت ناشیانه با استفاده از تصاویر زخمی‌های مردم عادی، آنان را مجروحان دراویش نامیدند تا شاهد سیاه نمایی و دروغ پردازی این گروهک سیاسی باشیم.

مشاورین سیاسی این فرقه در حمایت از جنایات مریدان خود در حادثه 11 شهریور 90 شهرستان کوار، به پیروان خود در سراسر کشور فرمان هجوم به کوار را صادر نمودند که در پی آن گروه‌های زیادی از دراویش جهت ایجاد درگیری و تشکیل اجتماع غیر قانونی به سمت استان فارس و شهرستان کوار هجوم آوردند. بعد از فراخوان کشوری و حمله سراسری به شهرستان کوار عوامل داخلی این فرقه سیاسی در منطقه کوار به منزل فرمانده پایگاه بسیج بنام آقای محمد بیگی حمله مسلحانه کردند، ایشان میزبانی روحانی مبلغ، حجت الاسلام محمدرضا شهبازی در رمضان 90 را برعهده داشت. در این حمله که با شلیک 17 گلوله کلاش به مغازه وی در ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد مورخ 15/6/90 واقع در روستای خرمائی فرمشکان کوار روی داد ضمن ایجاد رعب و وحشت در اهالی، خسارت فراوان مادی و معنوی به ایشان و خانواده وی وارد گردید.

پلان ششم؛ آخرین پلان فتنه صوفیه سیاسی در کوار

حرکت وحشیانه و مسلحانه فقرای فرقه سیاسی صوفیه باعث نمایان شدن چهره به ظاهر عرفانی آن‌ها در استان فارس و کشور شد و همین موضوع به تخریب چهره این فرقه سیاسی پرداخت و آبروی برای اشخاصی که ادعای اخلاق و طریقت داشتند نگذاشت و چهره منفوری از آن‌ها به یادگار گذاشت.

حال با گذشت چندسال از این موضوع طبق اعلام شعبه 15 دادگاه تجدید نظر استان فارس در روز 4 اسفند 30 تن از فقرای سیاسی صوفیه و چندین تن از مردم کوار باید در دادگاه علنی حضور پیدا کنند تا شاهد حکم نهایی باشیم. طبق رصد صورت گرفته مشاوران سیاسی صوفیه اصرار عجیبی بر حضور خانواده این 30 نفر در دادگاه، برای ایجاد تشنج و سیاه نمایی دارند تا بار دیگر از زنان و کودکان استفاده ابزاری کنند. خوشبختانه این حرکت با مخالفت تعدادی از بزرگان قدیمی صوفیه استان فارس قرار گرفته است.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود پلان آخر فتنه صوفیه کوار طبق کارگردانی کدام گروه به نمایش گذاشته می‌شود.