پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نامه سرگشاده دکتر مهدی خزعلی به صادق لاریجانی در دوازدمین روز اعتصاب غذای خشک

نامه سرگشاده دکتر مهدی خزعلی به صادق لاریجانی در دوازدمین روز اعتصاب غذای خشک

به نقل از کانال تلگرامی  «سرای قلم » دکتر مهدی خزعلی در دوازدمین روز از اعتصاب غذای خشک در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه قضائیه صادق لاریجانی نوشت: آن روز که مردانه در برابر دوربین به نقد خاندانتان نشستم , امروز خویش را به چشم می دیدم و با علم به کینه ورزی و انتقام جویی و ظرفیت اندک شما , این بسیجی خیبر به تکلیف خویش عمل کرد و گوشه ای از تاریکخانه خاندانتان را برای مردم روشن نمود .
متن نامه دکتر خزعلی :
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شیخ صادق #لاریجانی ریاست قوه قضاییه
آن روز که مردانه در برابر دوربین به نقد خاندانتان نشستم , امروز خویش را به چشم می دیدم و با علم به کینه ورزی و انتقام جویی و ظرفیت اندک شما , این بسیجی خیبر به تکلیف خویش عمل کرد و گوشه ای از تاریکخانه خاندانتان را برای مردم روشن نمود .
یک هفته قبل از شهادت نابغه سیاست قرن , آن امیر کبیر دوران بابت همان مصاحبه برای من اظهار نگرانی می کرد و می گفت : ” مراقب باش , خانواده تو سختی زیادی تحمل کرده اند و ممکن است اینها بلایی سرت بیاورند و فرمود که من تمام مصاحبه تو راجع به لاریجانی ها را دیدم !” و سخت نگران من بود.
جناب آقای لاریجانی ؛ هفته بعد از مصاحبه حقیر راجع به شما , دو صهیونیست تابلو دار و شناخته شده در برنامه صفحه آخر حضور یافته و هرچه خواستند علیه این حقیر در صدای آمریکا گفتند تا جاییکه اعلام نمودند :” اگر #خزعلی این مطالب را در آمریکا بیان می کرد باید دستگیر می شد !” این حمایت آشکار و بی پرده صهیونیستها از خاندان شما مهر تاییدی بود بر آنچه این حقیر بیان کرده بودم , صهیونیستها تا تعطیلی برنامه صفحه آخر پیش رفتند و نهایتاً به یک برنامه در رد حقیر و ممنوع التصویر نمودن اینجانب در صدای آمریکا رضایت دادند !
و شما مترصد بودید تا انتقام خویش بستانید , و به بهانه ای واهی که هر بی خردی آن را می فهمد و مرغ پخته را به رقص می آورد یعنی بیانیه حقیر که نوشتم : ” 22 بهمن در خانه می مانیم و به راهپیمایی نمی آییم ” مرا دستگیر کردید ! آن هم با عنوان ” اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور” !!! حضرت آقا ؛ بنده نوشته بودم که در خانه می مانیم و به خیابان نمی آییم , لااقل در جرم من می نوشتید : ” عدم اجتماع و تبانی !!! ”
علی ای حال , از لحظه نخست دستگیری #اعتصاب_خشک کردم و طبق اخبار موثق در روز دوم اعتصاب حقیر در جمع برخی مسئولین قضایی می فرمایید که : ” حالا که اعتصاب مد شده بهتر است یک آقازاده تندرو اولین قربانی اعتصاب ها باشد” ! و حسب الامر شما بر خلاف نظر پزشکان بهداری اوین (کشتارگاه) متاسفانه اعزام این حقیر به بیمارستان با تاخیر فراوان و حوادث عجیب همراه بود و خداوند بطور معجزه آسایی مرا از کید جانیان نجات بخشید و در شرایطی وخیم که همه ارگانهای حیاتی در معرض نابودی و مرگ بودند به بیمارستان طالقانی رسیدم .( والله یعصمک من الناس را به عین دیدم )
محبتی که پزشکان و پرستاران بیمارستان برای نجات جان من نمودند در وصف نمی گنجد , با اصرار و الحاح و گاهی التماس این عزیزان و اینکه زنده تو برای نجات کشور لازم است , چند نوبت تن به سرم درمانی دادم و از بحران نجات یافتم .
به کوری چشم دشمنان اسلام و ایران عزیز و حضرتعالی در این سحرگاه توفیق یافتم این سطور را برای شما بنگارم و با صدای بلند فریاد کنم که به آنچه گفته و نوشته ام ایمان و اعتقاد راسخ دارم و به عنوان یک بسیجی خیبر به تکلیف خود عمل نموده ام و در پیشگاه ملت سربلندم که به شکمبارگی شکمبارگان رضایت نداده و سکوت نکردم .
جناب لاریجانی ؛ سوال از نحوه مصرف سود 63 حساب قوه قضاییه با کشتن من از ذهن ملت حذف نخواهد شد , تنها راه حسابرسی و شفافیت است . باید خروجی این 63 حساب توسط حسابرسان خبره بررسی و به مردم گزارش شود . اینکه چند کارمند بانک و قوه قضاییه که حسابها را لو داده اند را دستگیر کنید یا #مهدی_خزعلی رو بکشید , مشکل شما را دوچندان می کند ؛ ” آن را که حساب پاک است , از محاسبه چه باک است؟!”
یا مطالب احمدی نژاد در مجلس قبل راست است که باید برادرتان محاکمه شود , یا دروغ است که باید احمدی نژاد محاکمه شود ! پرونده زمین خواری برادر بزرگتان نیز با شفافیت حل و فصل می شود نه با کشتن حقیر !
آنچه امام ( ره) درباره میرزا هاشم و فرزندانش بیان فرمودند هم ربطی به حقیر ندارد , بروید آن مرحوم را نبش قبر کرده و بر دار کشید !
در یک کلام , آنچه به بهانه واهی 22 بهمن با من کردید مهر تاییدی بود بر همه آنچه برای خاندان لاری جانی ها بر سرزبانها بود و در آخر امر می فرمایید که دادستان مصاحبه کند و بگوید :” علت دستگیری مهدی خزعلی انتقادات او از رئیس قوه قضاییه نبوده است !” و این خود ” دم خروسی ” آشکار است .
در خاتمه به استحضار می رساند , اینجانب به اصرار و خواهش اعزه و بزرگان چند نوبت اجازه سرم تراپی دادم و از مرگ حتمی رهایی یافتم , لیکن از روز 26 بهمن همان مختصر سرم ( یک دهم تجویز پزشک) را قطع کرده و باز بسوی شرایط بحرانی قبل پیش می روم و قاتل و جانی این شهادت را کینه ورزی لاریجانی می دانم , این لاری جانی است که قصد جان مرا کرده و آمر این جنایت است!
و تاکید میکنم که لاریجانی ها در انقلاب و جنگ هیچ سهمی نداشته و گامی بر نداشته اند و تنها سهمشان از انقلاب نشستن بر سر سفره انقلاب و حبس و حصر فرزندان و یاران انقلاب است.
امیدوارم شهادت این حقیر پرده از چهره لاریجانی ها و خائنین به اسلام و ایران بردارد.که این وعده الهی و حق است.
” ان یریدوا خیانتک فقد خانوا الله من قبل فامکن منهم و الله علیم حکیم ” “اگر قصد خیانت به تو را دارند (غمگین مباش) که پیش از این به خدا هم خیانت کرده اند , خدا تورا به آنان تمکین و تسلط دهد و خدا دانا و حکیم است”
وعده الهی حق است و خیانت خیانتکاران راه به جایی نخواهد برد.
حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

28 بهمن 95 ساعت 5 صبح-ccu بیمارستان طالقانی
مهدی خزعلی

دوستان فیلم مصاحبه حقیر درباره لاریجانی ها را در صفحه آخر ببینند تا علت این کینه و حقد را درک کنند