جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اخبار در تصویر » مهمترین اخبار سیاسی روز گذشته به روایت تصاویر را در این خبر مشاهده می‌کنید.

مهمترین اخبار سیاسی روز گذشته به روایت تصاویر را در این خبر مشاهده می‌کنید.

دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب

بسیجیهای آذربایجان شرقی پای صحبتهای آقای علی خامنه ای

در آستانه‌ سالگرد قیام مردم تبریز در 29 بهمن 1356، تعدادی بسیجی از استان آذربایجان‌شرقی صبح روزگذشته (چهارشنبه 27 بهمن) پای صحبتهای آقای علی خامنه ای نشانده شدند.

**حاشیه جلسه هیئت دولت

جلسه هیئت دولت صبح روز گذشته چهارشنبه 27 بهمن برگزار شد و جمعی از وزرای دولت پس از پایان جلسه با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ گفتند.

سفر روحانی به عمان و کویت

حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور در صدر هیئت بلند پایه سیاسی صبح امروز به کشورهای عمان و کویت سفر کرد.

بررسی راهکارهای توسعه هرچه بیشتر روابط دوجانبه در بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین بررسی مسائل منطقه‌ای از مهم‌ترین محورهای سفر روحانی به کشورهای عمان و کویت است.

سلطانی‌فر: بلوکه شدن 2 میلیارد از حساب استقلال سوءتفاهم بود

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره آخرین وضعیت پرونده حقوقی استقلال در فیفا نیز گفت: تلاشمان را انجام داده‌ایم و  منتظر پاسخ اعتراض هستیم.

وی درخصوص علت بلوکه شدن مبلغ 2 میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال تهران نیز گفت: سوتفاهمی پیش آمده بود و نامه‌ای در این زمینه ارائه و مشکل برطرف شد.

واگذاری 800 دستگاه واگن مترو تا پایان سال96 به کلان‌شهرها

رحمانی فضلی در برنامه تلویزیونی که از رسانه ملی پخش شد از واگذاری 800 دستگاه واگن مترو خبر داد و گفته که این تعداد واگن تا پایان سال 96 در اختیار کلان‌شهرها قرار می‌گیرد.

ترامپ مراقب باشد دولت تازه‌ تاسیس‌اش از هم نپاشد

علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر حمایت ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا از فتنه‌گران سال 88، اظهار داشت: باید به آقای ترامپ گفت که مراقب باشد این دولت تازه تاسیسش از هم نپاشد.

وی ادامه داد: چرا که این دولت تشکیل نشده دو نفر از اعضایش را از دست داد بر این اساس یا برکنار شدند یا به عناوین مختلف استعفا دادند.

انتهای پیام/