پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » کدام بزرگ؟ کدام بزرگان؟ کدام کشک؟!

کدام بزرگ؟ کدام بزرگان؟ کدام کشک؟!

رضاصالحی امیری (وزیرجدید ارشاد درکابینه حسن روحانی و جایگزین علی جنتی) دراظهاراتی با این مضمون که”صادق لاریجانی” مثل لات ها حرف میزند” گفت “ادبیات اظهارات صادق لاریجانی خطاب به حسن روحانی شایسته بزرگان نبود!!

رئیس قوه قضائیه با ریتم نفس کشیدن، دروغ میبافد!درست به همین دلیل هم در جایگاه ریاست قوه قضائیه کاشته شده است!! صر نظر از این که مال مردم خوار و اختلاس چی هم هست!!

بانک مرکزی  به اتهام پراکنیهای صادق لاریجانی عکس العمل نشان داده و تصریح نمود که پس از ادعاهای توخالی بابک زنجانی درانتقال اموال به جسابهای بانکی در کشورهای دیگر،  چند هیئت کارشناسی به کشورهایی از جمله تاجیکستان، روسیه، مالزی و ترکیه، ارسال کرده وثابت شده که  ادعای آقای زنجانی «دروغین از آب درآمد»ه است.

روزنامه ایران درسرمقاله شماره امروز شنبه، ۱۸ دی‌ماه، به قلم رضا صالحی امیری -وزیر ارشاد- یادآور شد که اظهارات آقای حسن روحانی درخصوص فرستادن پرونده فسادهای مالی گسترده بابک زنجانی به وزارت اطلاعات همسو با تلاشهای قوه قضائیه «برای کشف حقیقت و رمزگشایی از ابعاد پنهان این غارت بیت المال و ارتقای اعتبار دستگاه عدالت نزد افکار عمومی…  بسیار شفاف و روشن بود و انتظار این بود که پاسخی متناسب در همین چارچوب طرح شود… درحالی که برخورد رئیس قوه قضائیه با این اظهارات، متأسفانه کمتر تناسبی داشت و ادبیات حاکم بر آن شایسته بزرگان نبود. اظهارنظرهایی که به فروکاهی این دغدغه ملی، به دعواهای جناحی و رقابت‌های انتخاباتی بینجامد، جفای بزرگی در حق ملت مظلومی است که بخش مهمی از سرمایه خود را در اثر سوء تدبیر مسئولان وقت، از دست رفته می‌بیند.»

روز دوشنبه سیزدهم دیماه رئیس قوه قضائیه – مشتهر به “صادق سارق” ستاد حسن روحانی را متهم کرده بود که برای تامین هزینه مبارزات انتخاباتی ستادش در سال  ۹۲،  از بابک زنجانی مبالغ کلانی گرفته است! و در عین حال مدعی شد ه بود که وزارت خارجه، بانک مرکزی و وزارت نفت تلاشهای لازم برای استرداد اموال  دزدی شده توسط آقای زنجانی و انتقال یافته به خارج از کشور  را انجام نداده‌اند.