شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خمینی ستیزان برای خمینی ستیزی روشن و آشکار علیه درویشی “تفلسف” میکنند!!

خمینی ستیزان برای خمینی ستیزی روشن و آشکار علیه درویشی “تفلسف” میکنند!!

شاگردان “سعید طوسی” و دم و دنبالچه های “سعید امامی” در محفل تکفیری “اداره فرق و ادیان” خراسان رضوی به تخطئه میراث آیت الله العظمی خمینی سرگرمند!!

سایت تکفیری ضاله موسوم به فرقه نیوز – که خراسان رضوی را به نجاست حضور و فعالیت خود متنجس کرده – علیرغم وقوف نسبت به ارادت بیچون و چرای آیت الله العظمی سیدروح الله خمینی المتخلص به هندی نسبت به مکتب فقر و درویشی و طریقت تصوف و عرفان اسلامی، بطور یومیه برعلیه آیت الله العظمی خمینی نعره میکشد و به فقر و درویشی – به منظور تخطئه میراث آیت الله خمینی و درجهت خمینی زدایی- عربده میزند!

از شاگردان “سعید طوسی” و دم و دنبالچه های “سعید امامی” بیش از “خمینی ستیزی و خمینی زدائی” نمیتوان توقع داشت!

پایگاه خبری فرقه نیوز: مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) مطمئن ترین افرادی هستند که می توان عرفان شیعی را از آنان طلب کرد، گفت: عرفان اهل بیت (ع) هیچ ارتباطی با عرفان های نوظهور و درویشی ندارد.به گزارش فرقه نیوز؛ سید جواد جعفری، مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) امروز (22آذر) در همایش بین المللی «اهل بیت (علیهم السلام) و عرفان شیعی» که در دانشکده الهیات شیراز برگزار شد، گفت: اهل بیت (علیهم السلام) مطمئن ترین افرادی هستند که می توان عرفان شیعی را از آنان طلب کرد.وی با اشاره به اینکه شیعیان به تواضع، خشوع، اقامه نماز و راستی در گفتار شناخته می شوند، اظهار داشت: تسلیم امر امام شدن از مهمترین نشانه های عرفان شیعی است. جعفری، ارتباط با تهی دستان و اهل بخشش بودن را از دیگر موارد عرفان شیعی و پیروان آن دانست و یادآور شد: تواضع و فروتنی یک اصل در عرفان شیعی است. وی اظهار داشت: دعوت به اعتدال و غافل نشدن از یاد خدا که شاه بیت عارفان است؛ سکوت کردن و همچنین عزت و کرامت نفس داشتن را از دیگر سرفصل های عرفان شیعی می توان نام برد.جعفری با اشاره به اینکه مباحث ذکر شده از لحاظ عملی و نظری در صحبت اهل بیت (علیهم السلام) را می توان مورد بررسی قرار داد، افزود: عرفان اهل بیت (علیهم السلام) هیچ ارتباطی با عرفان های نوظهور و درویشی ندارد. خاطر نشان می شود، همایش بین المللی «اهل بیت (علیهم السلام) و عرفان شیعی» که امروز (22آذر) در شیراز با حضور مسئولین و پخش پیام تصویری آیت الله جوادی آملی، مفسر بزرگ جهان اسلام، آغاز به کار کرد تا فردا در این شهرستان برپا خواهد بود.منبع: شبستان