پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » افشاگری » خدادادعزیزی: دایرمدار فوتبال ایران، “اسرار”جادوگرها و “ادرار” فوتبالیستهای ایرانی است!

خدادادعزیزی: دایرمدار فوتبال ایران، “اسرار”جادوگرها و “ادرار” فوتبالیستهای ایرانی است!

چگونه در عرض “چلّهء بعدازانقلاب” فوتبال ما هم به “جیش” آلوده شد؟!!

افشای راز “جیش کردن” فوتبالیست های ایرانی درزمین چمن پیش از مسابقه!!

افشاگری خداددادعزیزی قهرمان ملی فوتبال ایران در برنامه زنده تلویزیونی: تکنیک مخصوص فوتبالیستهای ایرانی برای ابطال طلسم جادوگرها از طریق “جیش کردن در زمین چمن فوتبال!!”

شب گذشته در برنامه نود  خداداد عزیزی در نوزدهمین سالگرد بازی ایران و استرالیا  مطالب تکان دهنده ای بیان کرد. او از بحث جادوگری در فوتبال گفت و مصداق هایی را بر زبان آورد که در نوع خود جالب توجه بود؛ مواردی مانند طلسم کردن بازیکنان حریف و برنده شدن یک تیم در 7 مسابقه با استفاده از جادوگر. خداداد با لحن بامزه اش از باطل کردن طلسم با ریختن ادرار داخل زمین چمن سخن گفت و اینکه برخی مربیان و بازیکنان به موضوع جادوگری شدیدا اعتقاد دارند.

به گزارش بولتن نیوز؛‌ حرف های تکان دهنده خداداد عزیزی باعث شده تا فدراسیون فوتبال برای برخورد با موضوع جادوگری اقدام کند. در این رابطه حراست فدراسیون ظرف روزهای آینده اقدام به جمع آوری مستندات خواهد کرد.
محمدحسین حمیسی، رییس حراست فدراسیون فوتبال در این باره به “ورزش سه” می‌گوید: «اعتقاد شخصی ام بر این است که عده ای در فوتبال با مطرح کردن اینکه مثلا ما کمک می کنیم تا یک تیم خاص برنده شوند، دنبال کلاهبرداری و شیادی هستند. آنها پیشنهادهایی به باشگاه ها می دهند اما مدیران و مربیان نباید فریب این افراد را بخورند. چقدر خوب است که خداداد عزیزی برخی مسائل را در برنامه نود مطرح کرد اما باید این صحبت ها مستند باشد.من با خداداد عزیزی تماس می گیرم تا مستندات حرف هایش را دریافت کنم. قطعا حراست فدراسیون این بحث را پیگیر می شود تا عده ای شیاد به دام بیفتند. وظیفه ما برخورد با موضوع جادوگری در فوتبال است. از باشگاه هایی که چنین افرادی به آنها مراجعه می کنند نیز می خواهیم به حراست فدراسیون اطلاع دهند تا بتوانیم با آنها برخورد کنیم.»