پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » عوعوی عجزآلودِکلابِ فرقهء تکفیری مجتمع در”اداره فرق وادیان درخراسان” درسایت تکفیری “فرقه نیوز” پژواک یافت!

عوعوی عجزآلودِکلابِ فرقهء تکفیری مجتمع در”اداره فرق وادیان درخراسان” درسایت تکفیری “فرقه نیوز” پژواک یافت!

درپی خیزش عظیم هواداران محمدعلی طاهری، (دانشمند بیگناهی که اسیر دژخیمان اهریمن سیرت شیطان پرست در بند دوالف سیاهچال اوین میباشد) در خیابانهای تهران و شهرهای سراسر کشور؛  همزمان با برگزاری تظاهرات و تجمعات وسیع اعتراضی در آمریکا و کانادا و کشورهای مختلف اروپا در روزهای اخیر، با طرح درخواست آزادی بیقید و شرط و بیدرنگ  محمدعلی طاهری، دژخیمان قرارگاه ثارالله و گزمه های باسمه ای اداره تکفیری فرق و ادیان و مزدوران مرتزق از توبره “سازمان تبلیغات ضداسلامی” در نهایت عجز و زبونی به وحشت و ذلت افتاده و میکوشند از اصل و اساس منکر اعتصاب غذای ممتد و مستمر یک ماه اخیر محمدعلی طاهری و نقاهت شدید او در اثر ضعف ناشی از اعتصاب غذا، و شکنجه های مداوم فیزیکی در اتاق آینه به دست دژخیم محمدرضارحیمی و همدستان او در سیاهچال اوین گردند! به همین دلیل نیز باناشیگری مثال زدنی مدعی شده اند که محمدعلی طاهری در بیمارستان(بقیة الله الاعظم) بستری نیست، و اصلا روزه سیاسی نگرفته است!!

سایت تکفیری جنایت پیشگان موسوم به “فرقه نیوز” با نهایت وقاحت و بیوجدانی مینویسد: سرکرده فرقه انحرافی حلقه در بیمارستان نیست/ گریه بر مزاری که مرده ندارد!

وکلای سرکرده عرفان انحرافی حلقه می گویند محمد علی طاهری طی روزهای اخیر در زندان حتی نیاز به معاینه ابتدایی پزشکی هم نداشته است.
به گزارش فرقه نیوز و به نقل از سرویس سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ چند روزی است که معدودی از اطرافیان شخصی به نام محمد علی طاهری (سرکرده فرقه انحرافی حلقه) به بهانه حمایت از وی که در بازداشت نهادهای امنیتی است، مقابل بیمارستانی که گفته می شد فرد مذکور آنجا بستری است تجمع می کنند!
در حالی که گفته شده بود وی بعد از یک اعتصاب غذا در زندان به منتقل شده است اما اظهارات وکلای طاهری نشان می دهد که او پس از حداکثر دو روز اعتصاب غذای خود را شکسته و غذا طلب کرده است و اساسا بیمار نشده و در هیچ بیمارستانی تحت مداوا نیست.
خبر برخی شبکه های فارسی زبان خارجی مبنی بر بستری شدن طاهری در یکی از بیمارستان های پایتخت و دعوت به تجمع، در حالی است که مسئولان بیمارستان مذکور اعلام کردند که تنها بیماری که به نام طاهری در آنجا بستری است، یک شهروند شهرستانی به نام کریم طاهری و در بخش CCU است.
وکلای سرکرده عرفان انحرافی حلقه می گویند محمد علی طاهری طی روزهای اخیر در زندان حتی نیاز به معاینه ابتدایی پزشکی هم نداشته است.