جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آخوند جنجال پیشه که بجای شخص دیگری از قم به مجلس تحمیل شده

آخوند جنجال پیشه که بجای شخص دیگری از قم به مجلس تحمیل شده

هنوز از دروازه مجلس وارد نشده، صحبت از ضرورت ضد نفوذ بودن مجلس میکند!

ذوالنور: نیاز به مجلس ضدنفوذ داریم!

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه و منتخب مردم قم در انتخابات دهم مجلس گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید مجلسی تشکیل دهیم که منافع مردم را تامین کند و در برابر نفوذ استکبار بایستد.

به گزارش مشرق، مجتبی ذوالنور امشب ‌در مراسمی با موضوع مسائل روز در جمع مردم گرگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت:

2 نوع نفوذ  داریم -فردی و تشکیلاتی . نفوذ تشکیلاتی و جریانی، بدترین و خطرناک‌ترین نوع نفوذ است.

زمانی‌ که جنگ نظامی، تخریب از درون و تحریم کارساز نباشد، مهم‌ترین و مؤثرترین راه نابودی نظام‌های سیاسی دنیا، مقوله نفوذ دشمنان در داخل بدنه آن نظام‌هاست.

تنها راه تخریب کامل یک بنا و ساختمان، تخریب فنداسیون و ستون‌های اصلی آن است، دشمنان در طول 38 سال عمر انقلاب اسلامی برای نابودی این نظام از انواع تهدیدها، تحریم‌های اقتصادی، ترور، هجوم و دسیسه استفاده کرده‌اند، اما نتوانستند این نظام را منهدم کنند و حالا بر روی مقوله تخریب از درون را متمرکز شده‌اند.به همین علت رهبر معظم انقلاب پس از موضوع برجام، ‌مسئله نفوذ و عملیات روانی دشمن را مطرح می‌کنند که این نفوذ ابزارهای مختلفی دارد و دشمنان با نفوذ می‎خواهند وحدت اسلامی را تهدید کنند.

نفوذ فرهنگی مهم ترین عرصه نفوذ دشمنان در انقلاب است
نفوذ عرصه‌های مختلفی دارد که نفوذ بر فکر و اندیشه و باور مردم یکی از آن‌هاست که در آن دشمن بر فکر مردم تاثیر گذاشته و تفکر “نمی‌توانیم” را رواج می‌دهد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نفوذ فرهنگی مهم‌ترین عرصه نفوذ دشمنان در انقلاب اسلامی است و نفوذ در حوزه فرهنگ با ابزار رسانه، ماهواره‌ها، شبکه‌های مجازی و اینترنت و غیره انجام می‌شود و هنجارهای جامعه را تغییر داده و فرهنگ آمریکایی را رواج می‌دهد.

در عملیات نفوذ فرهنگی، سبک زندگی ایرانی اسلامی دچار تغییر شده و فرهنگ دینی، بومی و ملی ما در استحاله قرار می‌گیرد و فرهنگ مهاجم غربی جایگزین آن می‌شود.

نفوذ فرهنگی محور اصلی فعالیت‌های دشمنان اسلام است و نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف مانند سیاسی، امنیتی، نظامی و اقتصادی نیز وجود دارد.

با تحقق شعار “مامی‌توانیم” به قله های پیشرفت می رسیم
نمونه‌های عملیات نفوذ دشمنان را در حوزه‌های علمی، امنیتی، نظامی، سیاسی و اقتصادی فراوان است. در نفوذ سیاسی دشمنان روی رهبران جامعه و خواص و نخبگان کشور متمرکز می‌شوند.

موفقیت‌های چشمگیر ایران در حوزه هوا‌فضا، برد موشکی، انرژی هسته‌ای و سلول‌های بنیادی نتیجه اتصال به رهبری و داشتن روحیه تفکر و فرهنگ بسیجی و جهادی و تحقق شعار “ما می‌توانیم” است و دشمنان اصول و پایه‌های اساسی انقلاب را نشانه گرفته و همه باید توجه داشته باشیم که مهم‌ترین اصول نظام اسلامی، ولایت است.

متاسفانه این روزها افرادی که خط امام را یدک می‌کشند مهم ترین اصل امام، ولایت فقیه را مورد هجوم قرار می‌دهند و باید بدانیم که میزان حال فعلی افراد است، این افراد همواره در گذشته در کنار امام راحل بودند اما پرده نفاق آویزان کرده بودند و امروز این عقده را بروز می‌دهند و به مسائل غیراولویت‌دار می پردازند.

برخی می‎گفتند در زمان امام نسبت به اصل ولایت حرف داشتیم چه برسد به ولایت مطلقه فقیه، آنها با اصل و ریشه مشکل دارند،باید با حضور خود اجازه ندهیم این افراد وارد مجلس شوند و ‌بدانیم که مجلس یکی از ارکان نظام اسلامی است و نباید بگذاریم این افراد در مجلس نفوذ پیدا کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم تلاش و حساسیت می‎خواهد و نباید از آن غافل شد، افزود: کسی که شانه زیر بار مسئولیت می‌دهد، اما نمی‎تواند مشکلات را حل کند نباید جلو بیاید، با حلوا حلوا گفتن که نمی‎توان دهان مردم را شیرین کرد، مردم باید به صورت عملی حل مشکلات را لمس کنند.امروز هشدارها و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره موضوعات نفوذ، اقتصاد مقاومتی، وحدت، نخبه‌گرایی،تهاجم فرهنگی، فقر و فساد و غیره باید مورد توجه همه ما و به خصوص مسئولان باشد.تحریم‌های گذشته دشمنان قسم خورده نظام، روحیه خود‌باوری جوانان ایران اسلامی را زنده کرد و در زمینه‌های مختلف ثابت کردند که امروز ایران اسلامی با روحیه خودباوری به بازدارندگی رسیده‌ایم.

منبع: فارس