جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تهدید به دستگیری مجدد آقای محمدرضاعالی پیام سخنور طنزپرداز برجسته توسط دژخیمان سیاهدل و تباهکار

تهدید به دستگیری مجدد آقای محمدرضاعالی پیام سخنور طنزپرداز برجسته توسط دژخیمان سیاهدل و تباهکار

عوامل قرارگاه ثارالله به محمدرضا عالی پیام پیغام داده اند که اگر به سرودن شعر ادامه بدهد به سیاهچال اوین روانه خواهد شد.

عناصر بیسواد وخیره قرارگاه ثارالله که زورشان به “شعر طنزآلود”نمیرسد، تلافی عجز و بیچارگیشان را برسر “شاعر” در می آورند!

به دنبال اقبال بسیار زیاد هموطنان از حضور آقای محمدرضاعالی پیام شاعر آزاده و مردمی در میانشان و صحبت و گفتگو و برگزاری جلسات شعرخوانی و سخنرانی، دژخیمان اطلاعاتی که در وحشت بسیار زیاد از خیزش های خودجوش مردمی هستند، نوک حمله ها و هجمه های ناجوانمردانه خودرا متوجه این شاعر گرانمایه و ایراندوست نموده اند.

به گزارش دریافتی از ایران، در پی مصاحبه تلویزیونی محمدرضاعالی پناه با تلویزیون بین المللی سایبری “دُرّتی وی” و انعکاس بسیار وسیع این مصاحبه در ماهواره و در فضای مجازی، عصبانیت های بازجویان و شکنجه گران سیاهدل و تباهکار بطور جنون آمیزی بالا گرفته است.

در همین زمینه مرکزی به اسم “كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها” با انتشار بیانیه ای مورخ  27فروردين اعلام داشت:

محمدرضا عالی پیام شاعر، طنزپرداز و زندانی سیاسی سابق که ماه گذشته، چهارشنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۴ از زندان رجایی شهر آزاد شد، در هفته اخیر چندین مرتبه به وزارت اطلاعات احضار و مورد تهدید قرار گرفته است.
محمد رضا عالی پیام پس از آزادی در ماه گذشته با توجه به حرفه خود در عرصه شعر و شاعری و طنزپردازی شروع به برگزاری و شرکت در جلسات شب شعر و مراسم مربوطه کرده است و همین امر موجب احضار مجدد و پیاپی وی توسط وزارت اطلاعات شده است.
ماموران وزارت اطلاعات به وی اعلام کرده اند که حق شرکت در هیچ مراسم و جلساتی را ندارد، بلكه از گفتن شعر هم منع شده و نبايد به هيچ عنوان شعري بنويسد!
همچنين درصورت شركت در جلسات و سرودن شعر در هر قالب و مضموني وي مجددا احضار و به زندان بازگردانده خواهد شد.