جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » فرقه تکفیری “فِرَق و ادیانی” وابسته به قرارگاه ثارالله پرده دود برپا میکند، تا استتار کند!

فرقه تکفیری “فِرَق و ادیانی” وابسته به قرارگاه ثارالله پرده دود برپا میکند، تا استتار کند!

سایتهای زنجیره ای تکفیری امثال “فرقه ها” و “دیده بان”  وابسته به “اداره تکفیری فرق و ادیان” زیرمجموعه قرارگاه ثارالله زیر عنوان “مدیریت حلقه ای ها به آمریکا می رود؟ دعوا بر سر جانشینی سرکرده عرفان حلقه” به انتشار اباطیل مسخره ای به شرحی که در سطور زیر  ملاحظه خواهید کرد، مبادرت ورزیده اند.

به قول معروف یک جوانک مغرور و پررو   افتاده بود توی چاه، و برای این که نشان دهد  اصلاً از رو نرفته، به امدادگران که لب چاه جمع شده و از احوال او سئوال میکردند، میگفت: “نگران نباشید! خدا را شکر که تهش سوراخ نیست!”

adyanfergheha361

سودای قدرت و دریافت پول از اعضای فریب خورده فرقه،هر یک از مدیران آن را جهت جایگزینی با محمدعلی طاهری ترغیب می نماید.

مدتی است که مدعیان عرفان حلقه سعی دارد با تبلیغات در فضای مجازی و برگزاری کلاس هایی در خصوص تشکیلاتشان خود را به جای سرکرده و جایگزنین این فرقه قرار دهند و به تازگی با خواهر محمد علی طاهری که وی نیز در این زمینه ادعای تدریس دارد درگیر شده است.

ferghehaadyan3621

هرچند خانم مدعی تدریس عرفان شیطانی حلقه، سعی دارد در صحبت های خود چنین وانمود نماید که با خواهر سرکرده گروه در زمنیه ذکر شده مشکلی ندارد و چه خوب است که مردم با این فرقه آشنا شوند اما دعوای آنها برای تسلط بر فرقه مشهود به نظر می رسد.

این اولین رجزخوانی و درگیری این دو گروه در این عرفان کاذب نبوده و درگیری میان برخی از فریب خورده های عرفان انحرافی کیهانی حتی در خصوص رهبری فرقه میان آنها هم مشکل ساز شده است.جالب اینکه نیرومنش تدریس خواهر محمد علی طاهری را الفبای عرفان حلقه میداند و خود را در جایگاهی بالاتر دانسته مدعی است که درحال راه اندازی دانشگاهی برای این فرقه است.

Capture88774

ادعای اعدام شدن محمد علی طاهری توسط نیرومنش و جریان سازی

نیرومنش همچنین در ادامه درگیری های لفظی ابراز خرسندی دارد از برپایی مدارس ابتدایی برای این فرقه، که منظور همان تدریس خواهر محمد علی طاهری در خصوص مطالب عرفان حلقه است.ناگفته نماند که نیرومنش همچنان مدعی است محمد علی طاهری اعدام شده و بهترین جانشین برای وی می باشد اما از طرفی دیگر خود را نگران حال محمد علی طاهری و سرانجام وی است که به نوعی میتوان تبلیغ برای جذب طرفداران طاهری به سمت خود و هدایت فرقه را با متد این فرد دور از انتظار ندانست.

Capture444

نمونه ای از درگیری طرفداران طاهری با نیرومنش

در ذیل قسمتی از صحبت های این مدعی تدریس و جانشینی محمد علی طاهری در فضای مجازی آورده شده است:

«هیچ ادعایی در رابطه با تدریس ندارم.همه در تدریس از من بهترند،دست همه راهم میبوسم…من ادعا روی ۲ چیز دارم،یکی ادعا روی خون استاد و اینکه از داخل نگذاشتند حرکتی بکنند و استاد از دست رفت…. و یکی هم روی ادامه جریان مدعی هستم که این جریان یک جریان تمام شده ای نیست و بایستی استمرار پیدا کند و تمام فحش هایی هم که شنیدیم برای همین ۲ قضیه بوده وگرنه ما بحث تدریس نداریم و این آخرین دوره ترم ۱ هست که دارم برگزار میکنم…مگر اینکه حالا جلسه ای بگذاریم آنلاین توضیحی بدیم ……»

Capture788

نمونه ای از طرفداران نیرومنش

در پایان ذکر این نکتهجای تأمل دارد که نیرومنش با اتهام به وکیل مدافع محمد علی طاهری در خصوص اینکه : این فرد دستش در دست حکومت است و خانواده محمد علی طاهری، هم سببی و هم نسبی بدنبال اهداف خود هستند و نه بدنبال منافع محمد علی طاهری.

Capture558555

واکنش نیرومنش به توهین ها و درگیری های لفظی در خصوص ادعای وی برای طاهری

Capture888888

نمونه ای از مخالفت طرفداران طاهری با طرز فکر نیرومنش

Capture5554444111

تبلیغات برای افکار و منش خود

Capture585881111

نمونه ای از تبلیغات در فضای مجازی برای جذب طرفداران طاهری برای خود

منبع : مفام