جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » وقتی قهرمانان رکوردشکن در فن کلاهبرداری با حیله های شرعی، آزادگان را به کلاهبرداری متهم میکنند

وقتی قهرمانان رکوردشکن در فن کلاهبرداری با حیله های شرعی، آزادگان را به کلاهبرداری متهم میکنند

پادوهای حقیر و مزدور و اسلام ستیز و خمینی زدا و ضد طریقت تصوف و عرفان اسلامی و مکتب فقر و درویشی، برای پیشبرد امیال شیطانیشان، هربرچسبی که بخواهند بر هر کسی میزنند، حتی اگر آن فرد از خانواده دانش و معرفت و اهل فضل و تقوی باشد.

adyan-shaytan-takfiri2_1

پادوهای حقیر و مزدور  تکفیری قرارگاه ثارالله که بنده و عبد نفوس امّاره خویش هستند و برای نظام و رهبری نظام کوچکترین وقعی قائل نمیشوند با بررسیهای دقیق درصددند تا هرآنچه از دستشان برمی آید به انجام برسانند تا مردم را نسبت به کلیت نظام بی اعتماد نموده، و در عین حال سنگین ترین ضربه هارا نیز به حیثیت و آبروی نظام در سطح بین المللی وارد آورند.
darvishsoufi36

پادوهای حقیر و مزدور  تکفیری قرارگاه ثارالله در چهارچوب فعالیتهای براندازانه فرقه تکفیری فرق و ادیانی هجمه های گسترده برعلیه میراث آیت الله سیدروح الله خمینی به راه انداخته و هرگز حاضر نخواهند بود دست از خط مشی  شیطانی خود برداشته و پااز مسیر خمینی ستیزی به عقب بکشند.

ferghenajafi3
کلاهبرداری میلیاردی مستر حلقه از اعضای این فرقه
گزارش های رسیده حاکی از آن است که گروهی دیگر از مسترهای این فرقه با مناسب دیدن فضای موجود، به این بهانه مشغول اخاذی از اعضای ساده لوح این فرقه هستند.
به گزارش فرقه نیوز،۱۳:۵۰ – ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ فروردین: در پی تحرکات فرقه انحرافی عرفان حلقه به بهانه درخواست آزادی سرکرده فرقه و تعیین وثیقه از سوی قوه قضاییه برای آزادی موقت او تا تکمیل تحقیقات بیشتر، مسترهای این فرقه با درخواست از هواداران برای جمع‌آوری پول و تهیه وثیقه و کمک به خانواده طاهری فعالیت خود را شروع کردند.
در این میان یکی از اعضای اصلی فرقه به نام «ح.ن» مسئولیت جمع‌آوری پول را برعهده می‌گیرد. این فرد با فریب مسترها و شاگردان طاهری، درحالی‌که وثیقه تعیین‌شده حدود نهصد (900) میلیون تومان بوده است با مخفی کردن این خبر بیش از چهار میلیارد تومان پول از اعضای این فرقه جمع آوری کرده و بدون پرداخت به خانواده یا وکیل طاهری، متواری شده است.

«ح.ن» در کنار سرکرده این فرقه محمدعلی طاهری
«ح.ن» در سال 93 نیز پس از انتشار خبر کذب کشته شدن طاهری در زندان پس از خریدن قبری در امامزاده ای در کرج برای سرکرده این فرقه، قبرهای اطرافش را به قیمت گزاف به مسترها و شاگردان طاهری فروخته بود.

قبر خریداری شده برای محمدعلی طاهری توسط مسترهای حلقه!
وی همچنین به اتهام توهین به مقدسات از سوی دادگاه به پنج سال حبس محکوم‌شده است.
گزارش های رسیده حاکی از آن است که گروهی دیگر از مسترهای این فرقه با مناسب دیدن فضای موجود به این بهانه مشغول اخاذی از اعضای ساده لوح این فرقه هستند.