جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آفتابه لگن هفت دست! شام و نهار هیچی!!

آفتابه لگن هفت دست! شام و نهار هیچی!!

منصب قوه قضائیه دست به دست میان ایادی رژیم میچرخد، تا هرکدام سهمی از این خوان یغما تصاحب کند و بعد از لفت و لیس کافی، جای خود را به شخصی در قواره خودش بدهد تا جایگزین او شود

این همه ایادی و آن همه مناصب فقط برای لگدکال کردن حقوق مردم محروم و ستمزده است. والا تعویض این مهره نظام با آن مهره نظام دردی از مردم دوا نمیکند! چه علی خواجه، چه خواجه علی

ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و جایگزین آخوند طبسی شد، و حالا جای او را در قوه قضائیه و در منصب دادستانی کل کشور آخوندی موسوم به منتظری گرفته است… و حق مردم همچنان که ضایع میشد، بازهم ضایع میشود.

160403124007_jafar_montazeri

صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه ایران با صدور حکمی محمدجعفر منتظری، رئیس شعبه اول و رئیس کل دیوان عدالت اداری را به عنوان دادستان کل کشور و به عنوان جایگزین ابراهیم رئیسی منصوب کرد. ابراهیم رئیسی دژخیم نشاندار درنظام قضائی مفلوک و پوسیده ایران بادریافت حکمی حکومتی  اخیرا  به عنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب شده بود.قرار است مراسم معارفه دادستان کل کشور روز ۱۷ فروردین ماه برگزار شود.

محمد جعفر منتظری از دژخیمان مشهور و از نوچگان محمدمحمدگیلانی است که در محاکمات فله سال 1361 بسیاری از جوانان ایرانی را به اتهامات ساختگی و درمحاکمات پانزده دقیقه ای فرمایشی به جوخه تیرباران سپرد و حتی از صدور حکم تیرباران دوفرزند خودش – به علت چسبندگی به منصب حکومتی که داشت- خودداری نکرد و در اواخر از دست محموداحمدی نژاد  نشان لیاقت و شاجاعت در قساوت و بیرحمی دریافت کرد. منتظری ، متولد ۱۳۲۷ در قم، از روحانیون با سابقه در دستگاه قضایی ایران است که کار خود را به عنوان قاضی در سال ۱۳۵۹ به دعوت محمد محمدی گیلانی که از استادان او در حوزه بود آغاز کرد. منتظری از مؤسسان سازمان قضایی نیروهای مسلح و از قاتلان نشاندار در نظام قضایی ایران است.او همچنین در دوران عبدالنبی نمازی و قربانعلی دری نجف آبادی معاون اول دادستان بوده است.آقای منتظری در زمان ریاست محمود هاشمی شاهرودی بر قوه قضاییه ،مشاور او بوده است.آقای منتظری اکنون ریاست دادگاه ویژه روحانیت را نیز بر عهده دارد.

آقای منتظری از منتقدان صریح‌الهجه محمود احمدی نژاد بود و صراحتا او را شایسته ریاست جمهوری نمی‌دانست.او پس از پایان دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد در یک سخنران گفته بود: “یکی از مصیبت ها در دوره گذشته این بود که آقای رئیس جمهور محترم به مردم دروغ می گفت و قانون را علناً زیر پا می گذاشت.”آقای منتظری همچنین حصر رهبران جنبش سبز را قانونی دانسته و گفته است که چون “شورای عالی امنیت ملی محاکمه و به دادگاه بردن آن افراد را به مصلحت کشور ندانسته‌” تصمیم به حصر آنان گرفته است.او گفته: “مقام معظم رهبری تاکید کردند که آقایان بیایند و اعلام برائت کنند، ولی چنین نکردند. این موضوع که اینها حاضر نشدند تا از این جریان غیردینی تبری بجویند، در حافظه تاریخ می‌ماند.”محمدجعفر منتظری در اواخر سال گذشته در واکنش به سخنان حسن روحانی در مورد ممنوع التصویر شدن محمد خاتمی گفته بود: “افرادی که مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی دارند، نباید اظهارات ساختارشکنانه داشته باشند. وجود اختلاف سیاسی در نظام جمهوری اسلامی مانند هر نظام سیاسی طبیعی است، جامعه اسلامی و مردم هرگز توهین به مقدسات و نظام را برنمی‌تابند.”