شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » ترهات مرتضی امین نیا در “فرقه نیوز” برعلیه آزادی تعدای از زندانیهای عقیدتی!

ترهات مرتضی امین نیا در “فرقه نیوز” برعلیه آزادی تعدای از زندانیهای عقیدتی!

خشم و خروش مرتضی امین نیا در سایت فتنه افکن موسوم به “فرقه نیوز” برعلیه درویشها زیر عنوان انتقادی “بزرگنمایی قطب دراویش در ماجرای آزادی زندانیان”!

فرقه نیوز برای اعلام عدم خرسندی از آزادی جمعی اززنانیهای عقیدتی از جمله چندنفر از درویشها از زندانهای ملاها مینویسد:

واقعا معلوم نیست که عنایتی که رسانه دراویش به ثابتعلیشاه( قطب فعلی دراویش) نسبت داده به چه معناست و این قطب دراویش چگونه توانسته باعث آزادی زندانیان شود؟!!!
به گزارش فرقه نیوز:هر ساله با عفو مقام معظم رهبری تعدادی از زندانیان جرائم خاص از زندان آزاد می شوند.اینبار رسانه دراویبش گنابادی سعی نموده تا آزادی تعدادی از دراویش را به قطب فعلی خود نسبت دهد!!!واقعا معلوم نیست که عنایتی که رسانه دراویش به ثابتعلیشاه( قطب فعلی دراویش) نسبت داده به چه معناست و این قطب دراویش چگونه توانسته باعث آزادی زندانیان شود؟!!!

ابراز همدردی قطب و نمایندگان دراویش گنابادی با خانواده های اغتشاشگران گلستان هفتم!!!

آنچه مشخص است قطب فعلی دراویش و نمایندگان وی می بایست به جای جانبداری از این دراویش افراطی و عمل خشونت بار آنان ، به تقبیح رفتار آنان بپردازند تا بار دیگر شاهد این دست رفتارهای خشونت آمیز از سوی دراویش نباشیم.
به گزارش فرقه نیوز:

حادثه گلستان هفتم و اغتشاشات به وجود امده توسط تعدادی از دراویش گنابادی و نیز  کشتن مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان توسط برخی از این دراویش تندرو هیچ گاه از حافظه مردم عزیز کشورمان پاک نخواهد شد.متاسفانه در جدیدترین بیانیه نمایندگان قطب فعلی دراویش گنابادی که به بهانه آزادی تعدای از دراویش از زندان ( با عفو رهبری حفظه الله)  انجام شده است  نمایندگان قطب دراویش به اظهار همدردی با خانواده این دراویش افراطی اشاره نموده اند !!!آنچه مشخص است قطب فعلی دراویش و نمایندگان وی می بایست به جای جانبداری از این دراویش افراطی و عمل خشونت بار آنان ، به تقبیح رفتار آنان بپردازند تا بار دیگر شاهد این دست رفتارهای خشونت آمیز از سوی دراویش نباشیم.