پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » اطلاعات نتانیاهو در موردافتضاح لاپوشانی اخبار درمورد قربانیان کرونا در ایران!

اطلاعات نتانیاهو در موردافتضاح لاپوشانی اخبار درمورد قربانیان کرونا در ایران!

 

به گزارش مشرق، مسعود اسداللهی کارشناس مسائل منطقه در کانال شخصی خود خبر داد بر اساس گفته های وزرای کابینه، نتانیاهو به آنان گفته که نظام ایران اقدام به جاسازی جنازه های شهروندان ایرانی در کانتینرهای حمل کالا کرده و آنها را در مکان های دفن زباله تخلیه می کند.

جواب آزمایش کرونای «نتانیاهو» منفی اعلام شد

سعید بشارات، روزنامه نگار فلسطینی طی یادداشتی نوشت: باراک رافیلد(تحلیل گر شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل  امشب (۱۳ فروردین ۱۳۹۹) خبر مهمی را افشاء کرده است. وی اعلام کرده که  نتانیاهو یکشنبه شب گذشته(۱۰ فروردین) در جلسه کابینه به وزرای خود خبر داده که “مئیر بن شبات”(مشاور امنیت ملی اسرائیل) ویدیویی را به نتانیاهو نشان داده که نظام ایران چگونه حجم و تعداد واقعی کشته های بیماری کرونا در ایران را مخفی می کند.

بر اساس گفته های وزرای کابینه، نتانیاهو به آنان گفت که نظام ایران اقدام به جاسازی جنازه های شهروندان ایرانی در کانتینرهای حمل کالا کرده و آنها را در مکان های دفن زباله تخلیه می کند. نتانیاهو از مشاور امنیت ملی خواسته که آن فیلم را برای وزرای کابینه نمایش دهد و اینکار امشب (۱۳ فروردین ۱۳۹۹) انجام شد

حالا پروپاگانداچیهای تبلیغات نهادهای امنیتی در نظام ملاهای دروغگو مدعی شده اند  که این فیلم ویدئویی “ساختگی و فیک” می باشد؟! و ویدئویی که نتانیاهو از آن صحبت می کرده، در واقع بخشی از یک فیلم تولیدی سال ۲۰۰۷  بوده و هیچ ربطی به کرونا در ایران ندارد. همچنین پروپاگانداچیهای تبلیغات نهادهای امنیتی در نظام ملاهای دروغگو مدعی شده اند  که این فیلم ویدئو، چند روز قبل توسط بعضی از مخالفین نظام ایران به عنوان سندی علیه جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی منتشر می شود و توسط بعضی از اعضای شورای امنیت ملی اسرائیل در اختیار مشاور امنیت ملی آن رژیم قرار می گیرد و وی آن را به نتانیاهو عرضه می کند.

اما  دفتر نتانیاهو بدون نفی خبر اعلام کرده که این فیلم فقط در اختیار وزرای دفاع، وزیر نیرو و وزیر محیط زیست اسرائیل قرار داده شده است.