چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » ترامپ توئیت‌های چند کاربر ایرانی علیه نانسی پلوسی را بازنشر کرد/

ترامپ توئیت‌های چند کاربر ایرانی علیه نانسی پلوسی را بازنشر کرد/

رئیس‌جمهوری آمریکا در چند روز اخیر توئیت‌هایی در حمایت از معترضان ایرانی به زبان فارسی منتشر کرده است.
رئیس‌جمهوری آمریکا در چند روز اخیر توئیت‌هایی در حمایت از معترضان ایرانی به زبان فارسی منتشر کرده است.

دونالد ترامپ، رئيس‌جمهوری آمریکا، توئیت‌های چند کاربر ایرانی که علیه نانسی‌ پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، مطالبی نوشته بودند را بازنشر کرد.

برخی از کاربران فارسی‌زبان توئیتر در ساعات گذشته به اظهارات نانسی پلوسی درباره اعتراض‌های ایران اعتراض کرده بودند.

او در گفت‌وگو با شبکه ای‌بی‌سی، معترضان روزهای اخیر را «چند دانشجو» خوانده بود و گفته بود روزهای قبل هم برخی مردم به دلایل متفاوت برای تشییع جنازه قاسم سلیمانی و علیه آمریکا در خیابان بودند.

کاربران ایرانی، این اظهارات پلوسی را به «حمایت او» از جمهوری اسلامی تعبیر کردند و نوشته‌اند چنین رفتاری در زمانی که حکومت ایران معترضان را می‌کشد، «زننده» است.

این کاربران همچنین هشتگ #NancyPelosiFakeNews را راه‌اندازی کردند و گفتند اظهارات نانسی‌پلوسی درباره معترضان ایران «دروغ» است.

یک کاربر دیگر که رئيس‌جمهوری آمریکا توئیت او را بازنشر کرده است، نانسی پلوسی را با حجاب و چاک شومر، رهبر اقلیت دمکرات در سنا، را با عمامه به تصویر کشیده و حزب دمکرات را متهم کرده که تلاش می‌کنند حکومت جمهوری اسلامی را نجات بدهند.

این نخستین بار است که دونالد ترامپ اقدام به بازنشر توئیت‌های کاربران ایرانی که برخی از آنها ناشناس هستند، می‌کند. رئیس‌جمهوری آمریکا در چند روز اخیر توئیت‌هایی در حمایت از معترضان ایرانی به زبان فارسی منتشر کرده است.