جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » واکنش سایت موسوم به “تسنیم” مرکز پروپاگاندای سپاه پاسداران!

واکنش سایت موسوم به “تسنیم” مرکز پروپاگاندای سپاه پاسداران!

بیانیه سپاه در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

  • ۱۳ دی ۱۳۹۸ – ۰۸:۳۱

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی در نزیکی فرودگاه بغداد و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه چند تن دیگر از فرماندهان جبهه مقاومت ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه 23

به استحضار امت اسلامی بویژه ملت شریف و قهرمان ایران می رساند بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد ، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار، شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام )و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

در این حمله جنایات بار چند تن از همراهان وی و نیز  فرماندهان و رزمندگان حشد العبی قهرمان عراق به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و  تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی ، اطلاعات و برنامه های مربوط به آئین های استقبال، تشییع و به خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گرانقدر را به آگاهی خواهد رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به‌همراه ابومهدی المهندس در عراق به شهادت رسید/ حمله آمریکا به کاروان الحشد الشعبی در بغداد

در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

  • ۱۳ دی ۱۳۹۸ – ۰۵:۱۸
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس در عراق به شهادت رسید/ حمله امریکا به کاروان الحشد الشعبی در بغداد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تأیید کرده است.

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

به گزارش تسنیم، گفته می‌شود این حمله توسط آمریکایی‌ها صورت گرفته است.

دست‌کم چهار راکت به نزدیکی این فرودگاه اصابت کرده است.

همزمان گزارش شد بالگردهای آمریکا در حال پرواز بر فراز فرودگاه هستند.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اعلام کرد: آمریکا مسئولیت حمله به فرودگاه بغداد را به‌عهده گرفت که به شهادت قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران منجر شد.

نشریه نیوزویک نیز به‌نقل از منبعی در پنتاگون خبر داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ترور ژنرال سلیمانی از طریق به‌کارگیری پهپاد, موافقت کرده بود.

فاکس نیوز هم اعلام کرد: ارتش آمریکا بر اساس دستورات رئیس جمهور, قاسم سلیمانی را هدف قرار داد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود بدون هیچ توضیحی تصویری از پرچم آمریکا را توئیت کرد.

انتهای پیام/+