جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » حمله پهبادی به اقامتگاه مقتدی صدر در نجف اشرف/

حمله پهبادی به اقامتگاه مقتدی صدر در نجف اشرف/

 

یکی از نزدیکان مقتدی صدر رهبر جریان صدر از حمله به اقامتگاه وی در نجف اشرف خبر داد.سرایا السلام اعلام کرد: ما در عین  دعوت به خویشتنداری اعلام می کنیم که اگر دخالت هر طرفی در حادثه حنانه ثابت شود واکنشی نشان خواهیم داد که احدی تصورش را نمی کند. ما در این زمینه ساکت نخواهیم نشست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «صالح محمد العراقی» از منابع رسانه ای نزدیک به جریان صدر اعلام کرد که منطقه «الحنانه» در نجف اشرف هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.وی به جزئیات بیشتری اشاره نکرد اما گفت که تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.این فرد نزدیک به جریان صدر اشاره ای نکرد که آیا مقتدی صدر در عراق است یا خیر.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السومریه، گردانهای صلح وابسته به مقتدی صدر به حمله به منطقه محل اقامت رهبر جریان صدر در حنانه در نجف اشرف واکنش نشان داد.

سرایا السلام اعلام کرد: ما در عین  دعوت به خویشتنداری اعلام می کنیم که اگر دخالت هر طرفی در حادثه حنانه ثابت شود واکنشی نشان خواهیم داد که احدی تصورش را نمی کند. ما در این زمینه ساکت نخواهیم نشست.

از سوی دیگر صالح محمد العراقی از منابع رسانه ای نزدیک به مقتدی صدر از برگزاری تظاهرات میلیونی در نزدیکی محل اقامت رهبر جریان صدر در منطقه الحنانه در واکنش به حمله پهپادی به مقر اقامت وی خبر داد.

وی خطاب به حامیان صدر گفت: با توکل بر خدا به حنانه بروید به تعداد زیاد و تجمع میلیونی داشته باشید.این در حالی است که طرفداران جریان صدر از استان های مختلف عراق خود را به منطقه «الحنانه» در استان نجف رسانده اند تا از مقتدی صدر حمایت کنند.در پی حمله پهپادی امروز به منطقه محل اقامت مقتدی صدر در نجف اشرف، طرفداران جریان صدر قصد دارند در اطراف منزل وی سپر انسانی تشکیل دهند.«صالح محمد العراقی» از منابع رسانه ای نزدیک به جریان صدر ساعاتی پیش اعلام کرد که منطقه الحنانه در نجف اشرف هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.