جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حداقل ۲۳۳۳ میلیارد در آتش اعتراضات سوخت !

حداقل ۲۳۳۳ میلیارد در آتش اعتراضات سوخت !

روزنامه ایران عصر، ارگان رسمی دولت در آماری اعلام کرده است بیش از ۲ هزار و سیصد میلیارد تومان در آتش به خشونت کشیده شدن اعتراضات مردم به بنزین سوخته و دود شده است.

 حداقل ۲۳۳۳ میلیارد در آتش اعتراضات سوخت

ما با آگاهی از اینکه بخاطر تحریم‌های دولت آمریکا، ممکن است تصمیماتی در ایران گرفته شود، شبکه‌هایی را از قبل در داخل ایران آماده کردیم که وارد اعتراضات مردمی شده و با آتش زدن و تخریب اماکن و اموال عمومی کشور را به اغتشاش و آشوب بکشانیم.

 			 				 					اعتراف یک تشکل سلطنت طلب به حضور در ناآرامی‌ها 				 			 		به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امیرحسین اعتمادی دبیر یکی از تشکل‌های ضدانقلابی سلطنت‌طلب مقیم آمریکا در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی فارسی بطور صریح اعتراف کرد: ما با آگاهی از اینکه بخاطر تحریم‌های دولت آمریکا، ممکن است تصمیماتی در ایران گرفته شود، شبکه‌هایی را از قبل در داخل ایران آماده کردیم که وارد اعتراضات مردمی شده و با آتش زدن و تخریب اماکن و اموال عمومی کشور را به اغتشاش و آشوب بکشانیم.

این سخن، دخالت عناصر خارج از مرزها و سوار شدن آنها بر موج‌های پدید آمده از مطالبات مردمی از طریق عوامل سازمان‌دهی شده در داخل کشور را تایید می‌کند، واقعیتی که هوشیاری بیشتر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را می‌طلبد.