جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » امام جمعه قم : “تسنیم” با شبهه‌زدایی به موقع ‌توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند/

امام جمعه قم : “تسنیم” با شبهه‌زدایی به موقع ‌توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند/

گروه استان‌ها- امام جمعه قم ‌هفتمین سالگرد تأسیس خبرگزاری تسنیم را به مدیرعامل و خبرنگاران این مجموعه تبریک گفت و افزود: “تسنیم” با شبهه‌زدایی به موقع ‌توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

امام جمعه قم : "تسنیم" با شبهه‌زدایی به موقع ‌توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

‌‌آیت‌الله محمد سعیدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تهران با تبریک ایام میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع)، هفتمین سالگرد خبرگزاری تسنیم را تبریک گفت و اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به برکت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) خبرگزاری تسنیم همچنان در مسیر اهل بیت (ع) حرکت کرده و فعالیت ‌می‌کند.

وی با برشمردن مسئولیت سنگین خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: خبرنگاران ‌به لحاظ مسئولیتی که دارند  مورد توجه خدواند ‌هستند لذا تلاش کنید در مسیر انبیاء و اولیا خداوند ‌حرکت کنید چرا که آنها به نوعی خبرهای الهی را برای مردم بازگو ‌و تبلیغ می‌کردند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه قم با قدردانی از عملکرد خبرگزاری تسنیم در دفاع از مدافعان ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: از خداوند متعال برای این خبرگزاری آرزوی توفیق و سربلندی می‌کنیم چرا که تمام قد از کسانی که در مسیر رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنند قاطعانه دفاع کرده و در این مسیر پیشگام است.

آیت الله سعیدی با انتقاد شدید از انتشار اخبار کذب در فضای در مجاز‌ی و ز‌یر سئوال بردن دلسوزان نظام از سوی دشمنان خاطرنشان کرد: ‌شبهه‌زدایی خبرگزاری تسنیم در این باره واقعا ستودنی ‌ا‌ست و خداوند شما را خیر دهد که همواره مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید و به موقع از ترویج اخبار کذب جلوگیری می‌کنید و مانع از توطئه‌های دشمن می‌شوید.

وی با تاکید بر اینکه اگر‌ خبرنگاران ‌‌در ‌مسیر ولایت حرکت کنند مطمئن باشند در خط انبیاء و ائمه اطهار (ع) خواهند بود، ‌گفت: حرکت در مسیر ولایت ‌بهترین شرافت، مقام و موقعیت ‌برای خبرنگاران عزیز است تا از آبشخور و لایت استفاده کرده و در مسیر اهل بیت (ع) قدم بگذارند.