جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » توصیه علس خامنه ای به عراقی‌ها و لبنانی‌ها: اولویت را علاج ناامنی قرار دهید/

توصیه علس خامنه ای به عراقی‌ها و لبنانی‌ها: اولویت را علاج ناامنی قرار دهید/

علی خامنه ای در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری ارتش گفت؛  به دلسوزان عراق و لبنان توصیه می کنم اولویتشان را علاج ناامنی قرار دهند. مردمشان هم مطالباتی دارند، بحق هم هست؛ اما باید بدانند این مطالبات در چهارچوب ساختارهای قانونی کشورشان قابل تحقق و ممکن است. وقتی در کشوری ساختار قانونی به ‌هم ریخت، هیچ عملی نمی شود انجام داد. وقتی در کشوری خلأ به وجود آمد، هیچ اقدام مثبتی نمی توان کرد…

هفدهمین مراسم مشترک دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه) با حضور خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد.

به گزارش «تابناک»؛  خامنه ای در ابتدای ورود به میدان با حضور بر مزار شهیدان و قرائت فاتحه، یاد و خاطره مدافعان فداکار اسلام و میهن را گرامی داشتند. فرمانده کل قوا سپس از یگان های مستقر در میدان سان دید و  همچنین همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار داد سپس در سخنانی، حفظ امنیت را مسئولیت مقدس و حساس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برشمرد و با اشاره به طراحی دشمنان برای سلب امنیت از برخی کشورهای منطقه، گفت: دلسوزان عراق و لبنان بدانند اولویت اصلی آنان، علاج ناامنی است و مردم این کشورها نیز بدانند مطالبات بحق آنها فقط در چهارچوب ساختارهای قانونی قابل تأمین است  و نیروهای مسلح باید آمادگی لازم برای مقابله با فتنه را داشته باشند.

برای دلسوزان عراق و لبنان  اولویت اصلی، علاج ناامنی است و مردم این کشورها نیز متوجه باشند که دشمن به‌ دنبال برهم زدن ساختارهای قانونی و ایجاد خلأ در این کشورهاست و تنها راه رسیدن مردم به مطالبات بر حقی که دارند، پیگیری آنها در چهارچوب ساختارهای قانونی است. دشمنان چنین فکرهایی را برای کشور عزیز ایران هم داشتند اما خوشبختانه ملت هشیارانه و به‌موقع به میدان آمد و نیروهای مسلح نیز آماده بودند و آن توطئه خنثی شد. یکی از عرصه های سرافرازی ارتش ، پشتیبانی از جبهه مقاومت در سال های اخیر است و این نقش آفرینی مهم در آینده و در وقت خودش اعلام خواهد شد.