جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » تکذیب پلیس کربلا درباره کشته شدن معترضان!

تکذیب پلیس کربلا درباره کشته شدن معترضان!

فرماندهی پلیس کربلا امروز سه شنبه اخبار مربوط به کشته شدن تظاهرات کنندگان در شب گذشته را تکذیب کرد!!!!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، فرماندهی پلیس کربلا امروز سه شنبه اخبار مربوط به کشته شدن تظاهرات کنندگان در شب گذشته را تکذیب کرد.

در بیانیه فرماندهی پلیس کربلا آمده است: آنچه در رسانه ها درباره کشته شدگان منتشر شده، بی اساس است. نه از نیروهای امنیتی و نه از تظاهرات کنندگان کسی کشته نشده است جز یک نفر که دور از محل برگزاری تظاهرات در شرق شهر و حدود ۲ کیلومتری آن در حادثه جنایی کشته شده است. ویدئوهایی که منتشر شده است با هدف تحریک مردم کربلا رخ داده است. برای اطمینان از عدم کشته شدن افراد در تظاهرات، هر کس می تواند به پزشکی قانونی بیمارستان الحسینی مراجعه کند. اخبار جعلی که در رسانه ها منتشر شده را تکذیب می کنیم و ویدئوهایی که پخش شده است صحت ندارد. ما آماده ایم همراه شبکه های خبری به پزشکی قانونی برویم و تمامی فرمهای کالبدشکافی روز گذشته را نمایش دهیم. به جز حادثه جنایی مذکور هیچ فرمی برای کالبد شکافی پرنشده است و رسانه ها برای دست یابی به حقیقت می توانند به پزشکی قانونی مراجعه کنند.

در این بیانیه از اقدامات علیه رسانه هایی که قصد خدشه وارد کردن به وجهه شهر کربلا بدون رجوع به منبع اصلی قبل از انتشار خبر را دارند، خبر داده شده است.

این در حالی است که برخی رسانه هایی که در راستای ایجاد فتنه در عراق حرکت می کنند از جمله رویترز و العربیه مدعی شده بودند که در جریان تیراندازی پلیس به تظاهرات کنندگان در کربلا ۱۳ نفر کشته و ۸۶۵ نفر دیگر زخمی شده اند.