X

مرکز تکفیری “فرقه نیوز” با زدن نعل وارونه به سبک تبلیغ چیهای ملاتاریا با حمله به پایگاه افشاگر و روشنگرومستقل “دُرّ تی وی” ادعای مسخره ای طرح کرد و مدعی شد:رسانه معلوم الحالی که سرکردگان آن از جمله سید مصطفی آزمایش هجمه های زیادی به نظام اسلامی داشته اند.

اتهام نوظهور  فرقه نفوذی فتنه انگیز وابسته به سرویسهای جاسوسی بیگانه :رسانه معاند و حمایت از فرقه های انحرافی و منافقین. رسانه معلوم الحالی که سرکردگان آن از جمله سید مصطفی آزمایش هجمه های زیادی به نظام اسلامی داشته اند.

اما افکار بین المللی و مردم ایران میدانند که چگونه رسانه های وابسته به سرویس جاسوسی بیگانه مانند   “فرقه نیوز” با زدن نعل وارونه به سبک تبلیغ چیهای ملاتاریا این مهملات را میبافد و فرافکنی میکند؟!!

این روزها رسانه های بسیاری سعی در اسلام هراسی و ایران ستیزی  دارند و هر روزه اخبار دروغین و جهت داری را مخابره می کنند.

یکی از این رسانه ها  رسانه (در تی وی ) است . رسانه معلوم الحالی که سرکردگان آن از جمله سید مصطفی آزمایش  هجمه های زیادی به نظام اسلامی داشته و خوراک برای رسانه های غربی فراهم می سازند.

حمایت از فرقه ها و گروه های انحرافی مانند عرفان حلقه، دراویش گنابادی ، بهاییت ،  ارتباط با منافقین، شبهه پراکنی پیرامون نظام اسلامی و تحریک مردم بر علیه نظام اسلامی  ، دعوت مردم  به قیام و اغتشاش ، حمایت از فتنه گران و… نمونه ای از فعالیت های این رسانه به شمار می رود.

در حقیقت این رسانه معلوم الحال سعی دارد تا در قالب و پوشش حمایت از حقوق بشر  با برنامه سازی های خود، مردم ایران را به مسئولین و انقلابیون بدبین کند.

 بنابراین مخاطبان این رسانه می بایست در مواجه با اخبار این رسانه دقت بیشتری داشته باشند.