جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » توضیح روح‌الله صدرالساداتی درباره ناپدید شدنش: بارها از سوی سپاه تهدید شدم

توضیح روح‌الله صدرالساداتی درباره ناپدید شدنش: بارها از سوی سپاه تهدید شدم

وقتی سپاه پاسداران با خبرگان خود چنین کند، با دیگران چها کند؟!

روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، دلیل ناپدید شدن خود و برادرش را تهدید به مرگ توسط برخی افراد در استان هرمزگان ذکر کرد و نوشت که پیش از این نیز بارها از سوی حفاظت اطلاعات سپاه قم «تهدید به دستگیری و زندان» شده است.

رادیو فردا/ روز پنج‌شنبه گزارش‌هایی درباره ناپدید شدن روح‌الله صدرالساداتی، نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و برادرش مهدی صدرالساداتی منتشر شد. مهدی صدرالساداتی پیش از این مطالبی را درباره فساد فرزندان برخی از مسئولان منتشر کرده بود.

به گزارش وب‌سایت انصاف‌نیوز، روح‌الله صدرالساداتی روز جمعه، ۱۶ شهریور، بدون اشاره به جزئیات نوشت که قصد داشته به استان هرمزگان سفر و به «برخی مسائل» رسیدگی کند اما تهدید شده که «کشته» خواهد شد و به همین دلیل او و برادرش تلفن‌های همراه خود را خاموش کردند تا ردیابی نشوند.

وی توضیح بیشتری درباره تهدیدکنندگان خود نداد. آقای صدرالساداتی نوشت که پیش از نیز به دلیل اقداماتی که به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبری برای «رصد موانع و مشکلات» داشته، به او حمله شده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد که این افراد از طریق نهاد نمایندگی رهبر جمهوری اسامی در دانشگاه‌ها، تولیت مسجد جمکران و دفتر برخی روحانیون ارشد «در همه جای کشور شایعه کردند» که او «ضد انقلاب و ضد رهبری» و جزو «سرحلقه‌های عرفان کاذب است».

روح‌الله صدرالساداتی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری غلامعلی نعيم‌آبادی، امام جمعه بندرعباس، را شکست داد و از جمله روحانیون جوان عضو این مجلس است.

مهدی صدرالساداتی، داماد محمدرضا مدرسی یزدی عضو شورای نگهبان، گزارش‌هایی درباره وضعیت مالی فرزندان مقامات جمهوری اسلامی منتشر کرده است.

از جمله وی اخیراً با انتشار یک ویدئو ادعا کرد که یک مجموعه آپارتمانی به ارزش هزار میلیارد تومان در خیابان فرشته تهران متعلق به آذرمیدخت طباطبایی، همسر علی شمخانی، است.

روح الله صدر الساداتی در بیانیه خود همچنین نوشت که مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قم بارها او را «تهدید به دستگیری و زندان، حمله به خانه و آزار خانواده» کرده که فایل صوتی «برخی از آنها موجود است».

وی اعلام کرد که در نامه‌های متعدد به رهبر جمهوری اسلامی در این باره «تظلم‌خواهی» کرده اما هیچ پاسخی از دفتر او دریافت نکرده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین بدون ذکر نام نوشت که افرادی را واسطه قرار داده که این موضوع را به اطلاع رهبر جمهوری اسلامی برسانند «اما گویا موفق نشدند».

پس از ناپدید شدن برادران صدرالساداتی مجتبی ذوالنور، نماینده قم در مجلس، اعلام کرد که آنان به خانه برادرِ غفار عباسی مراغه‌ای در قم رفته‌اند.

غفار عباسی یک روحانی است که برخی او را «جن‌گیر» می‌خوانند، اما مهدی صدرالساداتی ضمن رد این ادعا گفته است که او «اهل عرفان است».

در همین حال روح الله صدرالساداتی نوشت که پس از ناپدید شدنش تهدید‌کنندگان او به همسرش نیز گفته‌اند که او را خواهند کشت.

وی اضافه کرد: «وقتی به راحتی و بدون ترس از عواقب، بتوان خانواده نماینده خبرگان رهبری را تهدید به مرگ کرد، آیا چنین چیزی نشان از انحراف نیست؟»

منایع: وب‌سایت انصاف‌نیوز، شبکه‌های اجتماعی و رادیو فردا / ا.م / پ.پ