پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نگاهی به شارلاتان بازیهای “اداره فرق و ادیان”خراسان و باند تبهکار “مرتضی امین نیا” و موسسه ضد تصوف موسوم به “(ضد)حق پژوهی خراسان”!

نگاهی به شارلاتان بازیهای “اداره فرق و ادیان”خراسان و باند تبهکار “مرتضی امین نیا” و موسسه ضد تصوف موسوم به “(ضد)حق پژوهی خراسان”!


فرقه نیوز: حجه الاسلام رضا مدنی ضمن اشاره به نقش دراویش در عدم توسعه گناباد اشاره کرد « اگر حضور قطب دراویش در گناباد ادامه پیدا کند منتظر برخورد سخت حزب‌الله باشید.»

سایت موسوم به “فرقه نیوز” وابسته به پایگاه صوفی ستیز در خراسان مطالبی را که در سطور زیر انعکاس یافته در باره سفر حضرت آقای دکترنورعلی تابنده به بیدخت گناباد منتشر نموده است.

فعالیتهای قانون شکنانه پایگاه صوفی ستیز موسوم به “مرکز (ضد)حق پژوهی خراسان” و ادامه فشارهای سرکوبگرانه برعلیه پیروان مکتب طریقت درویشی ، توسط گزارشگران سازمانهای مستقل مدافع حقوق بشر  در اختیار مجامع بین المللی  قرار گرفته است!

گزارشهای زیر بدون کوچکترین دخل و تصرفی از سایت خبری موسوم به “فرقه نیوز” نقل میشود
اختصاصی/

بیانیه تجمع امت حزب الله گناباد در حسینیه گناباد در اعتراض به قطب دراویش
به گزارش فرقه نیوز؛ در تجمع امروز نمایندهایی از حزب الله گناباد در حسینیه گناباد در اعتراض به قطب دراویش بیانیه ای بشرح ذیل ایراد گردید:

با ما در کانال تلگرام  https://t.me/ferghenews_com  همراه باشید.
(تازه ترین اخبار فرق و ادیان در کانال فرقه نیوز)
بسم الله الرحمن الرحیم

روز قیامت بر امتم برپا نشود تا آنکه قومی از امت من به نام «صوفیه» برخیزند.آنها از من نیستند و بهره ای از دین ندارند.آنان برای ذکر دور هم حلقه می زنند و صداهای خود را بلند می کنند به گمان اینکه برطریقت و راه من هستند، در حالی که آنان از کافران نیز گمراه تر و اهل آتش اند….
رسول اکرم (ص) – (سفینه البحار-حقایق فیض کاشانی – اثنی عشریه شیخ حر عاملی – کشکول علامه بحرانی)

حوادث خونین ماههای بهمن و اسفند 1396 صورت گرفته توسط یکی از فرقه های دراویش در خیابان پاسداران تهران که به دلیل تعدد جنایات انجام شده، همچون تخریب منازل، مغازه ها، خودروها ، زیر گرفتن مردم با اتوبوس، حمله با قمه و شمشیر و چاقو و استفاده از سلاح گرم شکاری، فقط با جنایات وحشیانه ی داعش قابل مقایسه است، علاوه بر اینکه هزینه های گزافی را در آن زمان به نظام تحمیل نمود، به دلیل انتساب غلط این فرقه به شهرستان شهیدپرور گناباد در غالب پسوند«گنابادی»(دراویش گنابادی) و انعکاس گسترده ی اخبار مربوط به جنایات این فرقه با این پسوند، در رسانه های خارجی و داخلی، موجب بد نامی شهرستان گناباد و مردم شریف و نجیب این خطه گردیده بود و سایه ی سنگین آن تا مدتها بر سر مردم این مرز و بوم سایه افکنده بود تا جایی که تا مدتها سرنوشت جوانان گنابادی در موضوعاتی همچون استخدام، گزینش، دانشگاه و … تحت الشعاع جنایات دراویشی قرار داشت که هیچ وابستگی به مردم این مرز و بوم نداشته و ندارند و مردم شریف گناباد، بارها و بارها برائت خود از این فرقه،اعلام نموده اند.

واکاوی علل و ریشه های جنایات دراویش در خیابان پاسداران تهران در اسفند ماه96 و جزئیات مربوط به آن، خود مثنوی ده من کاغذی است که در این مجال نمی گنجد اما باید گفت که روابط پنهان و آشکار دراویش با مقامات اسرائیل و بهائیان، داستان پنهانی نیست و به عنوان نمونه – و فقط نمونه – می توان به تصاویر منتشر شده از دیدار«مصطفی آزمایش» – یکی از رهبران دراویش- با «دیان علایی» نماینده ی بهائیان حیفای اسرائیل و یا ملاقات وی با «رضا پهلوی» اشاره کرد که خود وی نیز اذعان داشته که به نمایندگی از قطب دراویش و برای تبادل نظر در این گفتگوها شرکت داشته است.

اینک پس از گذشت نزدیک به دوسال از این جنایات ددمنشانه و در شرایطی که هنوز قاتل و یا قاتلین شهید مظلوم«حسین حدادیان» قصاص نشده اند، سفر قطب دراویش به شهرستان گناباد از یک سو موجبات تهدید دیگری برای نظام،کشور،استان و منطقه واز سوی دیگر ایجاد فرصت جدید برای جان گرفتن دوباره ی فرقه ای را رقم زده است که همواره به عنوان یکی از اپوزیسیون های جدی نظام مطرح بوده و بارها و بارها سوء نیت رهبران و اعضای این فرقه ی انحرافی در مخالفت با نظام و انقلاب به اثبات رسیده است.

در تحلیل این سفر دو دیدگاه مطرح است، نخست آن که، مسئولین محترم وزرات خانه های اطلاعات و کشور با این توجیه که این فرقه هزینه های گزافی را به نظام و پایتخت تحمیل نموده اند تصمیم گرفته اند تا با توجه به شرایط خاص جسمانی رهبر این فرقه، ضمن پاک کردن صورت مسئله،هزینه های احتمالی و قابل پیش بینی آینده را بر گرده ی  مردم منطقه تحمیل نمایند.

و دوم اینکه ، سفر رهبر فرقه دراویش به بهانه ی بازگشت به وطن خود، یک سناریوی کاملاً برنامه ریزی شده و تحت حمایت های نفوذی های حاضر در مجموعه های نظارتی و اجرایی کشور می باشد و هدف آن هم بر هم زدن آرامش منطقه، ایجاد فرصت مناسب برای قشون کشی و نمایش قدرت توسط دراویش و تهیه خوراک برای رسانه های دشمن و نهایتاً هزینه تراشی برای نظام،آن هم در ایام نزدیک به انتخابات مجلس می باشد.

اینکه کدامیک از دو تحلیل فوق صحت دارد، توفیری نخواهد کرد چرا که اولی بد است و دومی بدتر و نتیجه ی هردو هزینه تراشی برای نظام خواهد بود.

و اما سخن امت حزب الله گناباد با مسئولین محترم شهرستان، استان و کشور:

از آن جا که یکبار قبل از سفر قطب دروایش به گناباد، نسبت به عواقب این سفر هشدارهای لازم داده شده و خواسته های امت حزب الله از طریق نمایندگان آنها در جلسه ی شورای تامین شهرستان مطرح گردیده و متاسفانه به این خواسته ها در استان و کشور، توجهی صورت نگرفته است لذا ما تجمع کنندگان ، ضمن گلایه از تسامح و تساهل صورت گرفته در برخورد با این فرقه ی منحرف از سوی دولتمردان در چند سال اخیر که موجب جری شدن و جسور شدن معاندین نظام گردیده است، اعلام می داریم که :

1-  حضور قطب دراویش را مخل امنیت شهرستان و منطقه می دانیم چرا که شواهد امرحاکی ازفراخوان گسترده ی دراویش از سرتاسر کشور به منطقه می باشد و به طور قطع آنانی که در پایتخت ، جسارت استفاده از انواع سلاح های سرد و گرم را پیدا نموده بودند، دست خالی به گناباد سفر نخواهند کرد.مضاف بر این، تحریکات خارج از کشور و برنامه ریزی در خصوص ایجاد آشوب توسط دراویش غیر بومی و حتی اراذل و اوباش بسیار محتمل به نظر می رسد و لذا مسئولین امنیتی شهر، باید در قبال هرگونه حادثه ی احتمالی مرتبط با این قضیه جوابگو و پاسخگو باشند.

2-  به مسئولین محترم امنیتی شهرستان استان و کشور، اعلام می کنیم که کوچکترین اقدام و حرکت این فرقه انحرافی و وابستگان غیر بومی آنها که بوی آشوب از آن استشمام شود، با شدیدترین اقدامات متقابل مواجه خواهد شد و امت حزب الله گناباد به هیچ عنوان اجازه ی عرض اندام را به آن ها نخواهند داد.

3-  از منظر اجتماعی و غیر امنیتی ، حضور قطب دراویش را عامل افتراق قومی و قبیله ای در بین مردم شریف بیدخت می دانیم و آن را سرآغاز یک شکاف قومیتی در بین مردمی می دانیم که سالیان سال است که با صلح و صفا و صمیمت در کنار یکدیگر زندگی کرده و حتی بین آن ها روابط خویشاوندی عمیقی وجود دارد.

4-  امت حزب الله و شهید پرور گناباد نسبت به تلاش ها ، اهداف و خواسته های دشمن در جهت ایجاد آشوب های خیابانی و پروژه کشته سازی و زمینه سازی برای فتنه های سال 98 که بعضاً با کمک و همراهی عوامل نفوذی داخلی صورت می گیرد، هوشیاری کامل داشته و ایجاد هرگونه تنش و التهاب را در راستای خواسته های دشمن می دانمد، معذالک اعلام می داریم که به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که در سایه تسامح و تساهل و یا خدای نکرده همراهی برخی از مسئولین،حوادث خیابان پاسداران تهران تکرار و هزینه های آن به نظام تحمیل شود، بلکه این بار، هزینه ها را کسان دیگری پرداخت خواهند کرد.

اینک با توجه به تمامی جهات امنیتی و غیر امنیتی که ذکر شد، اعلام می داریم که ادامه ی حضور فرد مذکور در منطقه به هیچ عنوان به صلاح نبوده و از همه ی مسئولین کشوری ، استانی و منطقه ای درخواست می کنیم تا هرچه زودتر نوجبات خروج نامبرده را از شهرستان فراهم آورند.گفتنی است در صورت عدم توجه به درخواست به حق مردم حزب الله شهرستان،هرگونه اقدامی را که در این راستا بر طریق صلاح بدانیم انجام خواهیم داد.
در پایان از اقدامات انقلابی شورای تامین  به ویژه فرماندار محترم  شهرستان در خصوص مصوبه ی مخالفت با سفر قطب دراویش و پیگیری های انجام شده در این زمبنه ، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

                                                                                                                                                   والسلام علی من اتبع الهدی

جمعی از مردم حزب الله گناباد
5شهریور 98 گناباد

گروه های بسیاری از مردم گناباد در تجمع حسینیه خیابان امام نسبت به حضور قطب دراویش در این شهر تجمع کردند.
به گزارش فرقه نیوز؛ گروههای بسیاری از مردم گناباد در تجمع حسینیه خیابان امام نسبت به حضور قطب دراویش در این شهر تجمع کردند.

در این تجمع رضا مدنی -فرزند حجت الاسلام حاج شیخ محمد مدنی مشهور به ناشر الاسلام گنابادی- بهمراه مردم گناباد به شدت اعتراض خود به این سفر را اعلان نمودند.

با ما در کانال تلگرام  https://t.me/ferghenews_com  همراه باشید.
(تازه ترین اخبار فرق و ادیان در کانال فرقه نیوز)
حجه الاسلام رضا مدنی ضمن اشاره به نقش دراویش در عدم توسعه گناباد  اشاره کرد « اگر حضور قطب دراویش در گناباد ادامه پیدا کند منتظر برخورد سخت حزب‌الله باشید.»
در حالی که مدتهاست رسانه های معاند از حصر تابنده می گویند؛ اما امروز دروغ این رسانه ها آشکار گردیده و نور علی تابنده وارد بیدخت گناباد شد.
به گزارش فرقه نیوز؛ قطب صوفیه دراویش علی رغم ادعای حصر  توسط رسانه های معاند وارد گناباد شد.

در حالی که مدتهاست رسانه های معاند از حصر تابنده می گویند؛ اما امروز دروغ این رسانه ها آشکار گردیده و نور علی تابنده وارد بیدخت گناباد شد.

این سفر نشان داد که این رسانه ها در طول این مدت همواره به دروغ از حصر تابنده سخن گفته اند.

با ما در کانال تلگرام  https://t.me/ferghenews_com  همراه باشید.
(تازه ترین اخبار فرق و ادیان در کانال فرقه نیوز)