جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » نبرد آخرالزمانی: قاسم سلیمانی وزیرخارجه سپاه قدس! مدعی شد که حملات پیاپی اسرائیل در منطقه آخرین دست و پازدنهای این رژیم است؟!!

نبرد آخرالزمانی: قاسم سلیمانی وزیرخارجه سپاه قدس! مدعی شد که حملات پیاپی اسرائیل در منطقه آخرین دست و پازدنهای این رژیم است؟!!

در همین حال  اتحادیه عرب  نسبت به حمله نیروی هوایی اسرائیل به مراکز خاصی  در لبنان واکنش نشان داد و دبیرکل اتحادیه عرب آن را محکوم کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از خبرگزاری کویت، دبیرکل اتحادیه عرب روز یکشنبه در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر لبنان  حمله دو پهپاد  اسرائیل  به حریم هوایی لبنان را محکوم و  فعالیت جنگنده بمب افکنهای اسرائیل بطور  مکرر  درحریم  هوایی لبنان را رد کرد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه عرب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «احمد ابوالغیط» در گفتگوی تلفنی با «سعد الحریری» همبستگی خود را با لبنان اعلام کرده و بر آمادگی این اتحادیه برای ایفای نقش در راستای حفظ امنیت، ثبات و صلح داخلی لبنان تاکید کرد.

ابوالغیط همچنین افزود که اتحادیه عرب تحولات اخیر در لبنان را از نزدیک پیگیری و تجاوزات فعالیتهای مداوم اسرائیل برعلیه حاکمیت لبنان به ویژه نقض حریم هوایی آن را به شدت محکوم می کند.

شایان ذکر است که پهپادهای اسرائیل بامداد یکشنبه به ضاحیه جنوبی بیروت تعدی کردند که به دنبال آن مقامات لبنان از جمله سعد حریری نخست وزیر و میشل عون رئیس جمهور لبنان به آن واکنش نشان دادند و این تعدی آشکار را محکوم کردند.