جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » جلسه شورای تامین گناباد درباره سفر قطب دراویش /

جلسه شورای تامین گناباد درباره سفر قطب دراویش /

در حقیقت تصمیم‌گیرنده سفر قطب دراویش به گناباد، شورای تأمین گناباد نبوده که اکنون حکم لغو سفر ایشان را اعلام کند

به گزارش فرقه نیوز:

در حالی که بحث ها پیرامون بازگشت نورعلی تابنده به گناباد داغ است رسانه منتسب به دروایش خبری با این عنوان منتشر ساخت((مخالفت شورای تأمین گناباد با مراجعت حضرت آقای مجذوب‌علیشاه به بیدخت.))
آنچه درباره این خبر می بایست مورد توجه قرار داد بزرگنمایی این رسانه است چرا که شورای تامین استان در این حوزه تصمیم گیر اصلی نیست و این شورا تنها نظر خود را به مسئولان بالادست می تواند ابراز بدارد. در حقیقت  تصمیم‌گیرنده سفر قطب دراویش به گناباد، شورای تأمین گناباد نبوده که اکنون حکم لغو سفر ایشان را اعلام کند.بنابراین این خبر نمی تواند صحت داشته باشد
قداست سازی دراویش گنابادی برای قطب صوفیه!
باتوجه به سخنان اخیر نورعلی تابنده در خصوص بازگشت به گناباد و باتوجه به حال نامساعد ایشان و منع دکترها از مسافرت، پیش بینی می شود سناریویی جدید در حال کلید خوردن است.

به گزارش فرقه نیوز؛ این روزها نورعلی تابنده سخن از بازگشت به گناباد و مرگ در جوار بزرگان صوفیه را مطرح ساخته که با توجه به وضعیت جسمی ایشان می تواند زمینه سوء استفاده دراویش را فراهم نماید.
نکته قابل توجه اینکه با وجود حال نامساعد آقای تابنده که دکترها هم ایشان را از سفر منع کرده و مسافرت می تواند جان ایشان را به خطر بیاندازد، اصرار برای این سفر چه هدفی می تواند داشته باشد؟
حال با توجه به کهولت سن ایشان و برای بازگرداندن اعتبار از دست رفته و قدیس ساختن ایشان، سناریویی جدید در حال کلید خوردن است؛ تا دراویش بتوانند در صورت مسافرت به گناباد و فوت ایشان در آنجا، وانمود کنند ایشان از زمان مرگ خود خبر داشته و از وی فردی قدیس بسازند.