شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حسن عباسی به دلیل متهم کردن وزیر اطلاعات به ارتباط با آمدنیوز بازداشت شد/

حسن عباسی به دلیل متهم کردن وزیر اطلاعات به ارتباط با آمدنیوز بازداشت شد/

دبی.العربیه نت فارسی/حسن عباسی، تحلیلگر اصولگرای مسائل سیاسی ایران، پس از آنکه محمود علوی، وزیر اطلاعات این کشور را به ارتباط با کانال تلگرامی آمدنیوز متهم کرد، بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم حسن عباسی طی روزهای گذشته، طی یک سخنرانی، مطالبی درباره وزارت اطلاعات و برخی ارتباطات با “آمدنیوز” مطرح کرده بود که نهایتاً با شکایت این وزارتخانه احضار و بازداشت شد.

کانال تلگرامی پایگاه خبری تحلیلی عصر ایران نیز گزارش کرد، برگزارکنندگان اولین دوره مدرسه عدالتخواهی اعلام کرده‌اند، سخنرانی حسن عباسی که قرار بود روز سه‌شنبه 13 آگوست 2019 در این مدرسه برگزار گردد، به دلیل بازداشت او لغو شد.صفحه توئیتر حسن عباسی نیز با تایید خبر بازداشت او، اعلام کرد این بازداشت با شکایت محمود علوی صورت گرفته است. در آخرین توئیت منتشر شده در این صفحه آمده: « حسن_عباسی با شکایت #وزیر_اطلاعات به بهانه‌ی بیان رابطه‌ی #آمدنیوز و وزیر اطلاعات بازداشت شد.»

حسن عباسی در سخنرانی که در منطقه قرچک در جنوب تهران در اول ژانویه 2018 انجام داده، گفته بود: «رفته یه چی‌چی نیوز راه انداخته و از بالا تا پایین نظام رو به سخره می‌گیره؛ البته میرسه به وزیر محترم اطلاعات با تقدیرات ویژه [یاد می‌کند.] هنوز هم وزیر اطلاعات به ما جواب نداده [پیرو پرسش نمایندگان از ایشان] چرا چی‌چی نیوز فلان شده، پسر فلانی در وزات نفت، به وزیر اطلاعات که می‌رسه اینقدر تقدیر می‌کنه؟ خب آیا ما می‌تونیم شک کنیم که وزیر اطلاعات پشت سر چی‌چی نیوزه؟! چون لااقل دو تا فحش هم به وزیر اطلاعات می‌داد، اون مقام معظم رهبری رو، مراجع رو، همه رو به سخره می‌گیره!»