پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » ناصر رضوی مأمور رصد فعالیتهای “سازمان مجاهدین خلق”در دوران اشتغالش در وزارت اطلاعات ادعا میکند که مسعود رجوی در اروپا جابجا میشود؛ ولی غالبا در فرانسه اقامت دارد!

ناصر رضوی مأمور رصد فعالیتهای “سازمان مجاهدین خلق”در دوران اشتغالش در وزارت اطلاعات ادعا میکند که مسعود رجوی در اروپا جابجا میشود؛ ولی غالبا در فرانسه اقامت دارد!

مأمور سابق وزارت اطلاعات: مسعود رجوی در اروپاست؛ بیشتر در فرانسه

خبرگزاری مهر به نقل از فردی موسوم به ناصررضوی /یکی از ماموران سابق وزارت اطلاعات/ ادعا کرد که  مسعود رجوی، رهبر سازمان مجاهدین خلق زنده است و در اروپا بسر می‌برد.این مامور سابق خود را ناصر رضوی معرفی کرده و گفته در دوران اشتغال فعالیت سازمان مجاهدین خلق را رصد می‌کرده.

ناصررضوی به خبرگزاری مهر گفته: “رجوی حدود یک سال در مرز اردن ماند و پس از آن به اروپا رفت و الان هم در اروپاست. (مسعود رجوی) در یک کشور به خصوص نیست؛ کلا در اروپا می‌چرخد اما بیشتر مواقع، در فرانسه است.”

مسعود رجوی، رهبر سازمان مجاهدین خلق از سال ۱۳۸۲ در انظار عمومی ظاهر نشد و صرفا پیام‌های صوتی منسوب به او وجود دارد. مقام‌های ارشد این سازمان مرگ احتمالی او را تایید نکرده‌اند.سه سال پیش شاهزاده ترکی فیصل، رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان، در نشست سالیانه شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق در پاریس در بخشی از سخنان خود از مریم رجوی به عنوان “همسر مرحوم” یاد کرد.اگرچه این اظهارات او به عنوان تایید مرگ مسعود رجوی تعبیر شد اما سخنگوی مجاهدین خلق گفت که از اظهارات آقای فیصل در مورد مسعود رجوی “سوءتعبیر” شده است.