جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » حقوق بشر » حضور تیم حقوقی «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» در دومین نشست وزرا برای پیشبرد آزادی مذهب در شهر واشنگتن

حضور تیم حقوقی «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» در دومین نشست وزرا برای پیشبرد آزادی مذهب در شهر واشنگتن

حمید قره گزلو نماینده «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» به همراه تیم حقوقی انجمن با حضور در دومین نشست وزرا برای پیشبرد آزادی مذهب در شهر واشنگتن، گزارش کاملی از وضعیت نقض حقوق بشر در ایران بخصوص هموطنانی که به دلیل اعتقادات مذهبی، حقوقشان توسط رژیم ایران پایمال می شود را ارائه دادند.

در بخشی از گزارش ارائه شده توسط تیم حقوقی «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» به همکاریهای اروپا با رژیم ایران و بی اعتنایی به نقض مستمر حقوق مردم ایران توسط رژیم حاکم اشاره و راهکارهایی نیز ارائه شده است.

حمید قره گزلو در حاشیه اولین روز دومین نشست «آزادی مذهبی» در جهان که با حضور وزرا و نمایندگان ۱۱۵ کشور در حال برگزاری است،گفتگویی با آقای «سام براون بک» سفیر سیار آمریکا در امور آزادی مذهبی، پیرامون وضعیت دراویش گنابادی و حصر خانگی دکتر نورعلی تابنده و تشریح آخرین وضعیت وی داشت.

در بخش دیگری از گزارش «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» به وضعیت محمد علی طاهری که پس از آزادی در حصر خانگی قرار گرفته پرداخته شده است.

این خبر در حال تکمیل شدن است…