سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » فرهنگ » دوم ژوئیه روز جهانی یوفو/به منظور بررسی و توجه به امکان آنها دیدار !!

دوم ژوئیه روز جهانی یوفو/به منظور بررسی و توجه به امکان آنها دیدار !!

منبع: دبی.العربیه نت فارسی

دوم ژوئیه روز جهانی یوفوی (بیگانگان) است. به همین مناسبت یک نظرسنجی در فیسبوک انجام شد که از کاربران می پرسید، نظرشان درباره دیدار با بیکانگان یا همان آدم فضایی‌ها چیست؟ 496 هزار کاربر فیسبوکی به این نظرسنجی پاسخ مثبت دادند.

بر اساس گزارش ای بی سی، در بخشی از صحرای نوادا منطقه‌ای به نام 51 وجود دارد که محل آن در پایگاه نیروی هوایی ادواردز است. اینجا جایی است که نظریه پردازان اعتقاد دارند مرکز سفینه‌های فضای یوفوها یا آدم فضایی‌ها است.

بر اساس همین گزارش، تا آخر جمعه گذشته 496 هزار کاربر فیسبوکی به نظرسنجی دیدار با بیگانگان در منطقه‌ای به نام 51 جواب مثبت دادند و بیستم ماه سپتامبر آماده دیدار با آدم فضایی‌ها در صحرای نوادا هستند. علاوه بر این 494 هزار کاربر دیگر برای این دیدار اعلام آمادگی کردند.برگزارکننده این رویداد توضیح داد: «همه ما در منطقه توریستی 51 جمع می‌شویم تا این رویداد را مشاهده کنیم».

دوم ژوئیه روز جهانی یوفوی(بیگانگان) است. تعیین این روز به منظور بررسی و توجه به امکان زندگی بیگانگان است تا در صورت وجودشان با آنها دیدار کنیم.

گفته می‌شود تعدادی از آدم فضایی‌ها در این مکان سعی در ایجاد ارتباط داشته‌اند. برخی افراد از وجود این بیگانگان احساس خطر کرده‌اند.